„Studio Biznes” to niezwykle dynamiczny program na żywo łączący świat gospodarki, motoryzacji i sportu. Do tej pory format składał się z kilku bloków tematycznych: gospodarczego, debaty, części TopTech poświęconej nowinkom ze świata technologii oraz bloku motoryzacyjnego. W nowym sezonie „Studio Biznes” poszerzone zostanie o tematykę marketingu sportowego za sprawą dziennikarza sportowego Dominika Wardzichowskiego ze Sport.pl. Dołączył on właśnie do dotychczasowych prowadzących „Studio Biznes” – redaktora naczelnego serwisów informacyjnych Gazeta.pl Łukasza Kijka oraz dyrektora serwisu Moto.pl Tomasza Korniejewa.
– Cieszymy się, że wracamy już z czwartym sezonem programu „Studio Biznes” – mówi Łukasz Kijek. – W trzech poprzednich edycjach udowodniliśmy, że wciąż jesteśmy w stanie zaskakiwać naszych widzów nowymi pomysłami. W kolejnych odcinkach z pewnością nie zabraknie ciekawych rozmów o gospodarce ani tematów istotnych z punktu widzenia osób prowadzących biznes lub interesujących się zagadnieniami gospodarczymi. Wszystko to w odmienionym studiu, które zaprezentujemy już 3 marca o 12:00 – dodaje Kijek.
– Trzy poprzednie edycje programu pokazały, że internauci interesują się ciekawymi i dynamicznymi rozmowami prowadzonymi na żywo – mówi Dominik Wardzichowski, dziennikarz Sport.pl. – Od czwartego sezonu będziemy prezentować naszym odbiorcom także biznesową twarz sportu. W programie skupimy się na kwestiach związanych z marketingiem sportowym – dodaje Wardzichowski.
– W nowym sezonie „Studia Biznes” nie zabraknie prezentacji kolejnych samochodów – zarówno tych miejskich, jak i luksusowych – wyjaśnia Tomasz Korniejew. – Ponownie przejedziemy tysiące kilometrów i sprawdzimy, jak testowane samochody sobie radzą. Pojawią się też komentarze, trendy i nowinki motoryzacyjne – zdradza Korniejew.
Nowe odcinki programu „Studio Biznes” będą emitowane na żywo w każdą środę o godzinie 12:00. Dostępne będą na stronie głównej Gazeta.pl oraz w serwisach Moto.pl i Sport.pl. W poprzednich trzech sezonach wyemitowano w sumie 64 odcinki, które zostały wyświetlone 41 mln razy.