O GAZETA.PL
Skupiamy uznane polskie marki internetowe i dostarczamy każdego miesiąca różnorodne treści dla milionów użytkowników w Polsce. Początki serwisu sięgają 2001 roku, a od tego czasu Gazeta.pl nieprzerwanie rozwija kolejne projekty, które ustanawiają najwyższe standardy w branży. Obecnie w naszym portfolio są takie marki jak: Gazeta.pl, Sport.pl, Moto.pl, Plotek.pl, Avanti24.pl, eDziecko.pl. Jesteśmy częścią spółki Agora, jednej z najważniejszych firm mediowo-technologicznych w kraju.
NAPĘDZA NAS ZROZUMIENIE: ŚWIATA, LUDZI I POTRZEB MAREK
Dajemy naszym Partnerom rozwiązania, które są do nich najlepiej dopasowane, w oparciu o indywidualne, jakościowe podejście oraz głęboki wgląd w potrzeby widowni, z przemyślanym wykorzystaniem technologii.
Jesteśmy jedną z wiodących grup wydawniczych w Polsce
JESTEŚMY TAM, GDZIE NASI UŻYTKOWNICY
85%
Użytkowników korzysta
WYŁĄCZNIE Z URZĄDZEŃ MOBILNYCH
Źródło: Mediapanel PBI/ Gemius, 03.2025, display, SM dane własne Gazeta.pl sp.zo.o, 2025
DISPLAY VIEWABILITY
utrzymujemy średni wskaźnik na poziomie
71%
WIDEO VIEWABILITY
średni poziom na formatach wideo
90%
WIDEO COMPLETION RATE
utrzymujemy na poziomie
71%
Źródło: dane własne Gazeta.pl sp. z o. o., 2025
UŻYTKOWNICY
ZAANGAŻOWANIE
Wiemy, jak zainteresować użytkownika
ponad 31
ODSŁONna użytkownika
27 min. 59 sek.
ŚREDNI CZASspędzony na stronie*
Źródło: Mediapanel PBI/ Gemius, 03.2025, display, *czas jaki użytkownicy spędzają na serwisach Gazeta.pl w ciągu miesiąca.
BIURO REKLAMY GAZETA.PL
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
666 008 045
Anna Trojnar
Manager ds. rozwoju agencji PR
BIUROREKLAMY@GRUPAGAZETA.PL