O NAS

O GAZETA.PL

Skupiamy uznane polskie marki internetowe i dostarczamy każdego miesiąca różnorodne treści dla milionów użytkowników w Polsce. Początki serwisu sięgają 2001 roku, a od tego czasu Gazeta.pl nieprzerwanie rozwija kolejne projekty, które ustanawiają najwyższe standardy w branży. Obecnie w naszym portfolio są takie marki jak: Gazeta.pl, Sport.pl, Moto.pl, Plotek.pl, Avanti24.pl, eDziecko.pl. Jesteśmy częścią spółki Agora, jednej z najważniejszych firm mediowo-technologicznych w kraju.

NAPĘDZA NAS ZROZUMIENIE: ŚWIATA, LUDZI I POTRZEB MAREK

Dajemy naszym Partnerom rozwiązania, które są do nich najlepiej dopasowane, w oparciu o indywidualne, jakościowe podejście oraz głęboki wgląd w potrzeby widowni, z przemyślanym wykorzystaniem technologii.

O NAS

SIŁA GAZETA.PL

Jesteśmy jedną z wiodących grup wydawniczych w Polsce

12,9 MLN RU/mies.
411 MLN PV/mies.

JESTEŚMY TAM, GDZIE NASI UŻYTKOWNICY

85%

Użytkowników korzysta
WYŁĄCZNIE Z URZĄDZEŃ MOBILNYCH

Źródło: Mediapanel PBI/ Gemius, 03.2025, display, SM dane własne Gazeta.pl sp.zo.o, 2025

AKTYWNOŚĆ

Viewability twojej reklamy to nasza obsesja. Nieustannie optymalizujemy wskaźniki reklamowe.

DISPLAY VIEWABILITY

utrzymujemy średni wskaźnik na poziomie

71%

WIDEO VIEWABILITY

średni poziom na formatach wideo

90%

WIDEO COMPLETION RATE

utrzymujemy na poziomie

71%

Źródło: dane własne Gazeta.pl sp. z o. o., 2025

UŻYTKOWNICY
ZAANGAŻOWANIE
Wiemy, jak zainteresować użytkownika

ponad 31

ODSŁONna użytkownika

27 min. 59 sek.

ŚREDNI CZASspędzony na stronie*

Źródło: Mediapanel PBI/ Gemius, 03.2025, display, *czas jaki użytkownicy spędzają na serwisach Gazeta.pl w ciągu miesiąca.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

666 008 045

Anna Trojnar
Manager ds. rozwoju agencji PR

BIUROREKLAMY@GRUPAGAZETA.PL