Listopadowe wyprzedaże cieszą się wielką popularnością wśród konsumentów. Wielu z nich czeka na ten okres, aby zaopatrzyć się w upatrzone wcześniej przedmioty. W tym roku będzie to dużo prostsze niż wcześniej – wszystko za sprawą serwisu Supermocje.pl. z portfolio Gazeta.pl. W listopadzie pojawi się on w edycji BLACK, po raz pierwszy wykorzystując narzędzia relacji live. Dzięki temu na żywo publikowane będą promocje prezentowane przez autorów serwisu.
– Listopadowe akcje zakupowe to moment, w którym marki walczą o uwagę konsumentów. Dzięki Supermocjom damy reklamodawcom realną przewagę łącząc siłę naszych zasięgów z rozwiązaniami, które angażują i sprzedają – mówi Katarzyna Żechowicz-Wygryz, Head of Content Hub w Gazeta.pl.
Dział reklamy Gazeta.pl przygotował atrakcyjną ofertę dla reklamodawców – pod hasłem „Moc promocji i zakupów – z supermocjami Gazeta.pl". Serwis Supermocje.pl zapewni klientom jeszcze większy zasięg i skuteczniejsze dotarcie do odbiorców, stanowiąc gwarancję efektów – zaangażowania użytkowników i realnych wyników sprzedażowych. Gazeta.pl oferuje również narzędzia multi-channel power, które zapewniają widoczność marki w serwisach Gazeta.pl, mediach społecznościowych, radiu oraz DOOH.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!