Performance marketing to dziś jeden z częściej wykorzystywanych modeli reklamy internetowej nastawiony na osiągnięcie konkretnego efektu. Rozumiemy tę potrzebę dlatego w naszej ofercie położyliśmy silny akcent na rozwój tego obszaru biznesowego.
KAMPANIA EFEKTYWNOŚCIOWA
Kampania ma na celu przekierowanie ruchu o określonych wskaźnikach efektowności na stronę docelową za pomocą narzędzi performance. Zespół specjalistów odpowiednio dobiera i optymalizuje narzędzia w celu osiągnięcia maksymalnego efektu kampanii.
FEEDBOARD
Narzędzie kampanii e-commerce w postaci galerii z produktami klientów umieszczonymi w dynamicznej kreacji reklamowej, emitowanej w ramach serwisów z portfolio Gazeta.pl. Dzięki działaniu systemu rekomendacyjnego format prezentuje odpowiednio dobrane produkty z feedów produktowych klientów.
NATIVE GALLERIES
Jedno z narzędzi e-commerce publikowane kontekstowo na stronach artykułowych. Galeria zbudowane są ze zdjęć z produktami klientów, krótkiego opisu i przycisku CTA.
NATIVE2CLICK
Linki reklamowe na stronach artykułowych stosowane jako narzędzie w kampaniach efektywnościowych, kierujące do odpowiedniego LP klienta. Publikowane są w wersji z grafiką lub bez.
BEST OFFERS
Narzędzie efektywnościowe w postaci linków i grafik reklamowych, umieszczonych wśród materiałów publikowanych w serwisach z portfolio Gazeta.pl. Kierują do strony internetowej klienta.
NATIVE ADS
Narzędzie kampanii efektywnościowej składające się z połączenia grafiki i tekstu. Emitowane jest w różnych miejscach, w ramach serwisów z portfolio Gazeta.pl zarówno na desktopie, jak i na mobile.
BOKS GAZETKI
Specjalny moduł w formie slajdera z e-gazetkami na stronie głównej Gazeta.pl. W każdym kaflu znajduje się zdjęcie strony gazetki i przycisk call to action. Każde zdjęcie linkuje bezpośrednio do e-gazetek na stronach klientów.
DISPLAY PERFO
Narzędzie kampanii efektywnościowej w postaci spersonalizowanej kreacji display. Składa się z 3 zdjęć produktowych, przycisku call to action oraz logotypu klienta.
BOKS OKAZJE
Specjalny boks graficzno-tekstowy w formie slajdera złożony z kafli linkujących bezpośrednio do ofert klientów. Każdy kafel składa się ze zdjęcia, krótkiego opisu i przycisku CTA.
MARKETPLACE
Avanti24.pl to platforma prezentująca i promująca ofertę produktową klientów, specjalizuje się w kategorii moda, uroda, obuwie i akcesoria. Agreguje asortyment różnych marek, dzięki czemu użytkownik ma dostęp do interesujących go produktów w jednym miejscu.
NATIVE PERFO
Materiał realizowany jest przez team kreatywny we współpracy z marką. Dzięki wykorzystaniu w kampanii elementów Call to Action marka ma możliwość zbudowania efektywnej narracji wokół swoich produktów i zwiększenia ruchu na stronie docelowej.
STREFA MARKI
To specjalna sekcja będąca uzupełnieniem działań efektywnościowych. Zbudowana jest z modułów, które w atrakcyjny sposób eksponują produkty klienta. Realizowana w ramach wybranego serwisu Strefa Marki stanowi dodatkowe, niestandardowe narzędzie efektywnościowo-wizerunkowe.