PERFORMANCE

Performance marketing to dziś jeden z częściej wykorzystywanych modeli reklamy internetowej nastawiony na osiągnięcie konkretnego efektu. Rozumiemy tę potrzebę dlatego w naszej ofercie położyliśmy silny akcent na rozwój tego obszaru biznesowego.

KAMPANIA EFEKTYWNOŚCIOWA

Kampania ma na celu przekierowanie ruchu o określonych wskaźnikach efektowności na stronę docelową za pomocą narzędzi performance. Zespół specjalistów odpowiednio dobiera i optymalizuje narzędzia w celu osiągnięcia maksymalnego efektu kampanii.

FEEDBOARD

Narzędzie kampanii e-commerce w postaci galerii z produktami klientów umieszczonymi w dynamicznej kreacji reklamowej, emitowanej w ramach serwisów z portfolio Gazeta.pl. Dzięki działaniu systemu rekomendacyjnego format prezentuje odpowiednio dobrane produkty z feedów produktowych klientów.

NATIVE GALLERIES

Jedno z narzędzi e-commerce publikowane kontekstowo na stronach artykułowych. Galeria zbudowane są ze zdjęć z produktami klientów, krótkiego opisu i przycisku CTA.

NATIVE2CLICK

Linki reklamowe na stronach artykułowych stosowane jako narzędzie w kampaniach efektywnościowych, kierujące do odpowiedniego LP klienta. Publikowane są w wersji z grafiką lub bez.

BEST OFFERS

Narzędzie efektywnościowe w postaci linków i grafik reklamowych, umieszczonych wśród materiałów publikowanych w serwisach z portfolio Gazeta.pl. Kierują do strony internetowej klienta.

NATIVE ADS

Narzędzie kampanii efektywnościowej składające się z połączenia grafiki i tekstu. Emitowane jest w różnych miejscach, w ramach serwisów z portfolio Gazeta.pl zarówno na desktopie, jak i na mobile.

BOKS GAZETKI

Specjalny moduł w formie slajdera z e-gazetkami na stronie głównej Gazeta.pl. W każdym kaflu znajduje się zdjęcie strony gazetki i przycisk call to action. Każde zdjęcie linkuje bezpośrednio do e-gazetek na stronach klientów.

DISPLAY PERFO

Narzędzie kampanii efektywnościowej w postaci spersonalizowanej kreacji display. Składa się z 3 zdjęć produktowych, przycisku call to action oraz logotypu klienta.

BOKS OKAZJE

Specjalny boks graficzno-tekstowy w formie slajdera złożony z kafli linkujących bezpośrednio do ofert klientów. Każdy kafel składa się ze zdjęcia, krótkiego opisu i przycisku CTA.

MARKETPLACE

Avanti24.pl to platforma prezentująca i promująca ofertę produktową klientów, specjalizuje się w kategorii moda, uroda, obuwie i akcesoria. Agreguje asortyment różnych marek, dzięki czemu użytkownik ma dostęp do interesujących go produktów w jednym miejscu.

NATIVE PERFO

Materiał realizowany jest przez team kreatywny we współpracy z marką. Dzięki wykorzystaniu w kampanii elementów Call to Action marka ma możliwość zbudowania efektywnej narracji wokół swoich produktów i zwiększenia ruchu na stronie docelowej.

STREFA MARKI

To specjalna sekcja będąca uzupełnieniem działań efektywnościowych. Zbudowana jest z modułów, które w atrakcyjny sposób eksponują produkty klienta. Realizowana w ramach wybranego serwisu Strefa Marki stanowi dodatkowe, niestandardowe narzędzie efektywnościowo-wizerunkowe.