Reklama wideo to jedna z najskuteczniejszych form marketingu. Łączy obraz, dźwięk i narrację, angażując odbiorców na wielu poziomach. Możliwość wykorzystywania tego samego materiału wideo w różnych mediach pozwala na szerokie dotarcie, a. różnorodność formatów umożliwia precyzyjne dopasowanie przekazu do celów marki. To przekłada się na większe zaangażowanie i wzrost rozpoznawalności.
OFERTA STANDARDOWA
Reklama wideo to jedna z najbardziej angażujących form marketingu. Łączy obraz, dźwięk i narrację, przez co pozwala skutecznie przyciągnąć uwagę odbiorców. Reklamy wideo są wykorzystywane w wielu rodzajach mediów co pozwala na szerokie działania z tym samym materiałem. Różnorodność formatów umożliwia natomiast odpowiednie dopasowanie do przekazu danej marki, co przekłada się na zwiększanie zaangażowania i rozpoznawalności.
WIDEO NATYWNE
Wideo natywne to najszybsza droga do klarownego i ciekawego przekazu reklamowego, który zrealizuje zarówno Twoje potrzeby reklamowe, jak i oczekiwania użytkowników szukających porad, inspiracji czy konkretnych wskazówek zakupowych. Dzięki pełnej kontroli nad treścią możesz precyzyjnie przedstawić korzyści produktu i wezwać odbiorców do działania, mając pewność, że materiał spełni najwyższe standardy wideo. Dodatkowo, treści te zyskują szeroką widoczność dzięki promocji na Stronie Głównej oraz w serwisach tematycznych z portfolio Gazeta.pl.
WIDEO SPONSOROWANE
W ramach naszych autorskich materiałów wideo masz wiele możliwości reklamowych bazując jednocześnie na atrakcyjnej formule programu, która przyciąga określoną grupę odbiorców. W zależności od Twoich potrzeb może to być wywiad z ekspertem, prezentacja produktu lub usługi czy inne działania, które spełnią Twoje oczekiwania. Niezależny charakter materiału pozwala na dołączanie go do innych formatów wideo jako moduł sponsorowany. Wykorzystując tę formę promocji zyskujesz możliwość ekspozycji swojej marki przy autorskich realizacjach tworzonych z zachowaniem najwyższych standardów wideo.
SUBTELNA EKSPOZYCJA
Sponsoring wideo oraz lokowanie produktu to skuteczne sposoby na subtelną, ale angażującą promocję Twojej marki. Poprzez ekspozycję przed, po lub w trakcie merytorycznych materiałów redakcyjnych docierasz do odbiorców w autentyczny i naturalny sposób korzystając z ich zainteresowania daną tematyką. Pokaż swoją markę w naturalny i subtelny sposób w otoczeniu merytorycznych treści. Zyskaj większą wiarygodność i pozytywne skojarzenia z marką.