Supermocje.pl w nowej odsłonie. Rusza edycja Supermocje Black

Gazeta.pl uruchomiła nową odsłonę serwisu Supermocje.pl - specjalną edycję Supermocje Black, przygotowaną na ostatni tydzień listopada. To wyjątkowe miejsce w sieci, w którym użytkownicy znajdą najciekawsze, starannie wyselekcjonowane promocje i oferty zakupowe.
Supermocje
Gazeta.pl

Supermocje.pl to serwis Gazeta.pl stworzony z myślą o osobach, które chcą kupować sprytnie i świadomie – korzystać z najlepszych okazji, ale bez tracenia czasu na samodzielne przeczesywanie setek stron z promocjami. W jednym miejscu gromadzi obniżki cen z różnych kategorii, pomagając zaplanować zakupy w intensywnym okresie listopadowych wyprzedaży.

Supermocje.pl wracają w odświeżonej wersji, zaprojektowanej pod jeden konkretny cel: ułatwić naszym użytkownikom sprytne oszczędzanie – mówi Katarzyna Żechowicz-Wygryz, Head of Content Hub w Gazeta.pl. – Naszą „supermocą" jest wyłapywanie prawdziwych okazji z gąszczu listopadowych promocji i podawanie ich w prosty, uporządkowany sposób – dodaje.

W tegorocznej edycji Supermocje Black po raz pierwszy wykorzystane zostaną również relacje na żywo. To format, w którym redakcja Gazeta.pl na bieżąco prezentuje najciekawsze przeceny i oferty – dokładnie w momencie, kiedy pojawiają się one w sklepach. Dzięki live’om użytkownicy mogą śledzić najlepsze promocje w czasie rzeczywistym, bez konieczności samodzielnego wyszukiwania ich w wielu różnych miejscach.

Nowa odsłona Supermocje.pl to także czytelny, prosty układ treści oraz formaty, które ułatwiają szybkie podjęcie decyzji zakupowej – z naciskiem na praktyczne podpowiedzi i konkretne, sprawdzone promocje.

Akcja potrwa od 24 do 30 listopada na stronie supermocje.pl

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

  • Link został skopiowany