PROGRAMMATIC

Programmatic to nowoczesna i zautomatyzowana metoda zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowej online.

Tradycyjne podejście polegające na zakupie określonej ilości emisji reklam na podstawie zamówienia zostało zastąpione technologiami, które dokonują zakupu odsłona po odsłonie, w czasie rzeczywistym. Dzięki takiemu mechanizmowi kupujący może z nieporównywalną elastycznością decydować, które odsłony kupić a sprzedający optymalizować wykorzystanie powierzchni. Zastosowanie technologii pozwala również znacznie ograniczyć czas i zasoby niezbędne do realizacji emisji reklamy. Co istotne w programatycznym modelu również możemy kupować powierzchnię na wybranych serwisach, na wybranych pakietach dokładnie tak, jak w przypadku kampanii directowych.

Wykorzystanie tego typu zakupu daje możliwość dotarcia do ściśle określonych grup odbiorców, wykorzystania dedykowanych segmentów użytkowników dzięki czemu możemy spersonalizować komunikat marketingowy. W ofercie programmatycznej oferujemy kampanie w otwartej aukcji (Open Market) oraz naszą Ofertę Premium.

OPEN MARKET

Otwarta aukcja, dostępna na tych samych zasadach dla wszystkich kupujących. W Open Market informacja o możliwości zakupu odsłony jest wysyłana do uczestników rynku i wygrywa ten, kto oferuje najwięcej. Dla wydawcy taki model daje możliwość optymalizacji wykorzystania powierzchni (każda odsłona jest sprzedawana za maksymalnie wysoką cenę, jaką ktoś chce zapłacić) oraz dostęp do puli kampanii niedostępnych w modelu direct. Dla reklamodawcy uczestnictwo w takim rynku oznacza dostęp do najszerszego możliwego inventory i elastyczne kształtowanie wydatków. Przy dużej ilości dostępnej powierzchni cena CPM może być bardzo niska.

OFERTA PREMIUM

Nasza oferta Premium uwzględnia wyłącznie powierzchnie spełniające najwyższe kryteria jakościowe (viewabillity, brandsafety, human traffic). Podążamy zgodnie z trendami i wymogami rynkowymi strony zakupowej gdzie jednym z parametrów jest wymóg spełniania określonego poziomu viewability. Dodatkowo oferujemy dostęp do powierzchni we wszystkich wiodących platformach zakupowych, modelach emisji oraz typach zakupów.