DISPLAY / DIRECT

Klasyczna, a jednocześnie nadal najpopularniejsza forma reklamy, oparta na graficznych lub animowanych banerach, dostępna we wszystkich serwisach z grupy Gazeta.pl.

Największą zaletą reklamy typu display jest jej szeroki zasięg, który można osiągać w bardzo krótkim czasie. Ze względu na to, jej popularność nie słabnie i wciąż przekłada się na zyski marki – zwiększający się zasięg, a także budowanie i podtrzymywanie pozytywnego wizerunku.

Kampanie display realizowane są na różne sposoby w zależności od potrzeb reklamodawcy. W swojej ofercie proponujemy emisje zasięgowe, emisje na pakietach tematycznych lub indywidualnie wybranych serwisach, obecności stałe oraz kampanie targetowane do odpowiedniej grupy użytkowników. Dysponujemy szerokim portfolio formatów reklamowych, dopasowanych do wszelkich rodzajów urządzeń.

PAKIET CONTENT

Pakiet Content to możliwość precyzyjnego targetowania kontekstowego. Narzędzie potrafiące dokładnie określać i przypisywać kategorie na bazie słów kluczowych oraz fraz pojawiających się w treściach. Istnieje również możliwość stworzenia kategorii dedykowanej dla klienta na bazie słów kluczowych i fraz podanych przez niego. Algorytm parsuje całą treść artykułu nie tylko tagi czy url, istotne jest również otoczenie wyrazu/frazy. W kategoriach dedykowanych uczymy algorytm jakie treści mogą wchodzić w skład danej kategorii, a jakie nie. Funkcjonalność dostępna w kampaniach Direct jak i Programmatic.

DNIÓWKI I PARTNERSTWA

W ofercie dysponujemy dniówkami (emisje 24-godzinne) takimi jak Dniówka HP Gazeta.pl, HP Sport.pl, Dniówka Kobieta Max, Dniówka TURBO czy Dniówki Mobile. Partnerstwa to przede wszystkim dłuższe obecności głównie w aplikacjach takich jak Gazeta.pl Live, Sport.pl Live. Powyższe rozwiązania są rozliczane zgodnie z modelem Flat Fee, czyli obowiązuje stała opłata za dane świadczenie określone czasowo.

KAMPANIE DEDYKOWANE

Oferujemy ekspozycję marki w odpowiednim otoczeniu i zapewniamy dotarcie do wyjątkowej grupy użytkowników. W ramach kampanii dedykowanej istnieje możliwość wyboru konkretnego serwisu lub pakietu serwisów, dobieranych indywidualnie w zależności od potrzeb reklamodawcy. Emisje w ramach kampanii rozliczane są w modelu CPM i są uzależnione od zamówionej liczby odsłon reklamowych.

KAMPANIE ZASIĘGOWE

W celu dotarcia do jak największej grupy użytkowników, proponujemy emisje reklamy na szerokim invetory, czyli we wszystkich serwisach grupy Gazeta.pl.

PROFILE CUSTOMER FOCUS

Wyselekcjonowane grupy docelowe zainteresowane Twoim produktem. Nieustannie staramy się wyjść naprzeciw stawianym nam oczekiwaniom ze strony odbiorców treści. Wykorzystujemy do tego nowoczesne narzędzie, jakim jest Customer Focus.