AKTUALNOŚCI

SPRAWDŹ, CO U NAS

Codziennie pracujemy nad tym, aby jakość naszych usług i produktów była na najwyższym poziomie. Chętnie dzielimy się też wiedzą i sukcesami, które dodają skrzydeł. Zapraszamy do naszego świata.

  • Konkurs z Gazeta.pl oraz Digital One podczas Regat Reklamy 2025
  • 'Wybór prezydenta to nie kwestia smaku' - Gazeta.pl dołącza do akcji profrekwencyjnej

    "Wybór prezydenta to nie kwestia smaku" - Gazeta.pl dołącza do akcji profrekwencyjnej

    Już 1 czerwca odbędzie się II tura wyborów prezydenckich w Polsce. Z tej okazji Gazeta.pl wspólnie z agencją Twin .collective rozpoczyna kampanię "Dowiedz się (jak naj)więcej", której celem jest zachęcenie do udziału w głosowaniu oraz wsparcie obywateli w podjęciu świadomej decyzji. Inicjatywa ma zwiększyć świadomość wyborczą i zaangażowanie społeczne, przypominając, że każdy wybór ma znaczenie.

  • Podcast Gazeta.pl 'Co to będzie' na żywo na festiwalu MDAG

    Podcast Gazeta.pl "Co to będzie" na żywo na festiwalu MDAG

    Po marcowym sukcesie jubileuszowego odcinka nagrywanego w kinie Helios, twórcy podcastu "Co to będzie" - Marta Nowak i Miłosz Wiatrowski-Bujacz - ponownie wystąpili przed publicznością. Specjalny odcinek na żywo został zarejestrowany 15 maja w warszawskiej Kinotece podczas 22. edycji festiwalu Millennium Docs Against Gravity. Nagranie jest już dostępne na Gazeta.pl.

    MATERIAŁ PROMOCYJNY PR 
  • Ewa Walas awansuje na stanowisko wicenaczelnej Gazeta.pl
  • Gazeta.pl prezentuje nowy format premium - Magazyn Projekt

    Gazeta.pl prezentuje nowy format premium - Magazyn Projekt

    Redakcja Gazeta.pl stworzyła nowy format premium - Magazyn Projekt przeznaczony dla miłośników piękna, innowacji i dobrego wzornictwa. W każdym wydaniu magazynu czytelnicy i czytelniczki znajdą inspirujące wywiady, fascynujące historie oraz projekty, które intrygują.

  • Nowa Gazeta.pl: treści, które angażują i pomagają zrozumieć świat

    Nowa Gazeta.pl: treści, które angażują i pomagają zrozumieć świat

    Gazeta.pl kontynuuje zmiany, które rozpoczęła jesienią 2024 r., odpowiadając na oczekiwania internautów. We wtorek, 15 kwietnia br. portal zaprezentował nowe logo symbolizujące zmiany w podejściu do treści i technologii. Nowa strategia Gazeta.pl to odpowiedź na wyzwania świata pełnego fake newsów, polaryzacji i natłoku informacji - stawia na rzetelność, wrażliwość i lepsze zrozumienie potrzeb użytkowników oraz partnerów biznesowych.

  • Plotek.pl świętuje 18. urodziny podczas gali Jupitery Roku

    Plotek.pl świętuje 18. urodziny podczas gali Jupitery Roku

    Plotek.pl to jeden z najpopularniejszych serwisów show-biznesowych w Polsce, który już od 18 lat przybliża internautom życie gwiazd. Ten wyjątkowy jubileusz świętowano 1 kwietnia podczas gali plebiscytu Jupitery Roku serwisu Plotek.pl. Tego wieczoru wręczone zostały prestiżowe statuetki, które trafiły do rąk m.in. Małgorzaty Rozenek-Majdan, Macieja Musiała i Magdy Gessler.

  • Podcast 'Co to będzie' świętuje pierwsze urodziny i rusza z kolejnym spin-offem

    Podcast "Co to będzie" świętuje pierwsze urodziny i rusza z kolejnym spin-offem

    Podcast Gazeta.pl "Co to będzie" świętuje urodziny! Marta Nowak i Miłosz Wiatrowski-Bujacz nagrali specjalny odcinek z publicznością, który ukaże się w czwartek, 13 marca br. o godz. 20:00 na Gazeta.pl i w serwisach streamingowych. Podcast cieszy się dużą popularnością - przez ostatni rok zanotował ponad 60 mln wyświetleń. Wkrótce ruszy też jego wyborczy spin-off "Co to będzie w Belwederze".

  • Miłosz Wiatrowski-Bujacz zaprasza na 'Przegląd międzynarodowy' na Gazeta.pl

    Miłosz Wiatrowski-Bujacz zaprasza na "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl

    Miłosz Wiatrowski-Bujacz, współtwórca popularnego podcastu "Co to będzie", rozpoczyna publikację nowego cyklu dziennikarskiego na Gazeta.pl pt. "Przegląd międzynarodowy". W każdą sobotę o godzinie 10:00 użytkownicy Gazeta.pl będą mogli zapoznać się z najnowszymi analizami wydarzeń ze świata, które nie zawsze znajdują miejsce w codziennym przepływie informacji, ale mają kluczowe znaczenie dla globalnych zależności.

  • Marta Rawicz nową dziennikarką polityczną w Gazeta.pl

    Marta Rawicz nową dziennikarką polityczną w Gazeta.pl

    Marta Rawicz dołączyła do zespołu Gazeta.pl na krótko przed wyborami prezydenckimi w Polsce i w samym środku geopolitycznych przemian spowodowanych polityką amerykańskiej administracji. To moment, w którym wielu Polaków poszukuje rzetelnych informacji.

  • Rozpoczyna się druga edycja plebiscytu 'Jupitery Roku'

    Rozpoczyna się druga edycja plebiscytu "Jupitery Roku"

    W czwartek, 9 stycznia br. wystartowała druga edycja plebiscytu "Jupitery Roku", realizowanego przez redakcję serwisu Plotek.pl pod patronatem Radia ZET. Akcja stanowi podsumowanie show-biznesowych wydarzeń 2024 roku. W jej ramach użytkownicy mogą głosować na ulubione gwiazdy w aż siedmiu kategoriach. Głosowanie potrwa do 23 stycznia.

  • Redakcja Gazeta.pl i Fundacja Avalon stworzyły poradnik dla mediów 'Dostępność.
  • Gazeta.pl rozprawia się z głównymi grzechami internetu

    Gazeta.pl rozprawia się z głównymi grzechami internetu

    W maju tego roku Gazeta.pl zapytała czytelników "Co Cię wkurza w portalach?". Odpowiedzi udzieliło ponad 2000 internautów i internautek, którzy wymienili osiem głównych problemów portali internetowych. Redakcja postanowiła się z nimi zmierzyć i poszukać rozwiązań zmieniających portal w bardziej przyjazny czytelnikom. Wprowadzane zmiany stanowią zapowiedź nowej strategii i pozycjonowania Gazeta.pl.

  • 'Ryzykanci' - kampania społeczna Gazeta.pl zdobywa prestiżowe nagrody i nominacje

    "Ryzykanci" - kampania społeczna Gazeta.pl zdobywa prestiżowe nagrody i nominacje

    Projekt "Ryzykanci" realizowany przez Gazeta.pl we współpracy z agencją Panowie Programiści i TWIN Collective, zdobył liczne wyróżnienia i nominacje w konkursach branżowych. Kampania, która porusza temat zdrowia psychicznego mężczyzn, spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem czytelników i branży mediowej.

  • Za nami siódma edycja plebiscytu 'The Best of Moto'

    Za nami siódma edycja plebiscytu "The Best of Moto"

    "The Best of Moto" to jeden z najbardziej prestiżowych plebiscytów w polskiej branży motoryzacyjnej, który od lat prezentuje trendy na rynku samochodów. Za nami już siódma edycja konkursu, w którym laureatów wskazują nie tylko eksperci w dziedzinie motoryzacji, ale także internauci. W tym roku oddali oni ponad 45 tys. głosów na laureatów spośród 14 kategorii specjalnych oraz kategorii głównej. Samochodem roku 2024 "The Best of Moto" został hybrydowy Hyundai Santa Fe.

  • 'To nie takie proste' - nowy program od Gazeta.pl

    "To nie takie proste" - nowy program od Gazeta.pl

    Już we wtorek, 26 listopada br. na Gazeta.pl zadebiutuje wideopodcast "To nie takie proste" prowadzony przez Grzegorza Sroczyńskiego. Jego gośćmi będą publicyści, aktywiści, pisarze, politycy czy historycy. Format będzie można oglądać na stronie głównej Gazeta.pl oraz na profilu Gazeta.pl na YouTube i słuchać na najlepszych platformach podcastowych.

  • Serwisy marketplace Gazeta.pl z nową ofertą na Black Week

    Serwisy marketplace Gazeta.pl z nową ofertą na Black Week

    Gazeta.pl również w tym roku dołącza do akcji z okazji Black Week. W czasie tego gorącego okresu zakupowego użytkowniczki i użytkownicy serwisów marketplace Avanti24.pl i Czterykaty.pl będą mogli skorzystać z atrakcyjnych rabatów, przygotowanych przez najlepsze marki z branż mody, urody i urządzania wnętrz.

  • Gazeta.pl poszerza ofertę lokalnych newsów z Warszawy i okolic dzięki współpracy z Miejskim Reporterem
  • 'To jest Sport.pl' - już 8 listopada premiera nowego programu sportowego na Gazeta.pl

    "To jest Sport.pl" - już 8 listopada premiera nowego programu sportowego na Gazeta.pl

    "To jest Sport.pl" to nowy, dynamiczny format tworzony przez redakcję serwisu Sport.pl należącego do Gazeta.pl. Jego stałymi ekspertami zostali dziennikarz sportowy Piotr Żelazny i były piłkarz m.in. Legii Warszawa oraz były reprezentant Polski Jakub Kosecki. W każdym odcinku będą towarzyszyć im redaktorzy Sport.pl, z którymi będą dyskutować o najgorętszych tematach sportowych z Polski i ze świata. Premiera pierwszego odcinka została zaplanowana na piątek, 8 listopada br.

  • Marki Grupy Agora w zestawieniu Top Marka 2024

    Marki Grupy Agora w zestawieniu Top Marka 2024

    Gazeta.pl, "Gazeta Wyborcza", Wyborcza.pl, Radio ZET, Radio TOK FM, Radio Plus oraz Wydawnictwo Agora znalazły się wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce według rankingu Top Marka 2024. To największe badania marek w polskich mediach. Gazeta.pl znalazła się na 4. miejscu całego zestawienia, "Gazeta Wyborcza" utrzymała pozycję lidera w kategorii Prasa, a Radio ZET ponownie zajęło pierwsze miejsce w kategorii Radio.