Gazeta.pl nawiązuje współpracę z kanałem "Kartografia Ekstremalna"

Gazeta.pl nawiązała współpracę z Szymonem Pifczykiem, twórcą popularnego kanału internetowego "Kartografia Ekstremalna", znanego z prezentowania danych demograficznych, gospodarczych czy społecznych w formie intrygujących map i infografik. Dzięki partnerstwu użytkownicy portalu zyskają dostęp do nowych, atrakcyjnych wizualnie opracowań danych.
autopromocja Wydawcy
autopromocja Wydawcy

Profil na Facebooku i blog „Kartografia Ekstremalna" od lat przedstawia różne dane w bardzo przystępny sposób i nie tylko porządkuje złożone informacje, ale też pomaga lepiej pokazać otaczający świat. Teraz opracowania Szymona Pifczyka będą dostępne również dla użytkowniczek i użytkowników Gazeta.pl - jako treści, które zarazem informują i inspirują do uważnej analizy. To kolejny krok Gazeta.pl w stronę pogłębionego dziennikarstwa opartego na faktach i nowoczesnych formatach. 

– Jesteśmy bardzo podekscytowani rozpoczęciem współpracy z Szymonem Pifczykiem, twórcą Kartografii Ekstremalnej – podkreśla Rafał Madajczak, redaktor naczelny Gazeta.pl. – W Gazeta.pl staramy się dostarczać treści, które nie tylko przedstawiają świat w przystępny sposób, ale też inspirują i prowokują do dyskusji. Prace Szymona idealnie wpisują się w tę filozofię. Bardzo wierzę, że dzięki tej współpracy nasi czytelnicy zyskają wartościową perspektywę na otaczającą ich rzeczywistość, od demografii, przez ekonomię, po społeczne trendy – dodaje Madajczak. 

– Współpraca z portalem Gazeta.pl to dla mnie powrót do korzeni. Wiele lat temu byłem współpracownikiem serwisu Biqdata, także należącego do Grupy Agora. Mam nadzieję, że treści z mojego bloga znajdą uznanie wśród czytelników i czytelniczek Gazeta.pl i zachęcą ich do zgłębiania analizowanych tematów - mówi Szymon Pifczyk. 

Współpraca z kanałem „Kartografia Ekstremalna" to kolejne eksperckie partnerstwo nawiązane przez zespół Gazeta.pl. Od ubiegłego roku czytelniczki i czytelnicy Gazeta.pl dzięki współpracy z Instytutem Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowym Instytutem Badawczym (IMGW-PIB) otrzymują niezwykle dopracowane informacje z zakresu meteorologii i zachodzących zmian klimatycznych. Gazeta.pl współpracuje też ze Stowarzyszeniem Skywarn, znanym powszechnie jako Polscy Łowcy Burz.  

Gazeta.pl to przestrzeń dla osób ciekawych świata, gdzie liczy się wrażliwość i zrozumienie. Redakcja stawia na kreatywne formaty – wideocasty, podcasty, explainery czy interaktywne sondy. Gazeta.pl to także nowy, inspirowany newsletterami, sposób pisania newsów w redakcjach Wiadomości oraz Next, a także sekcja „Dzień w skrócie" na stronie głównej, w której czytelnicy mogą znaleźć trzy najważniejsze newsy dnia. 

Gazeta.pl (Grupa Agora) to nowoczesna platforma cyfrowa, która łączy uznane polskie marki internetowe i dostarcza różnorodne treści milionom użytkowników. Portal powstał w 2001 r. i od tego czasu nieustannie rozwija innowacyjne projekty, wyznaczając standardy w branży. Obecnie Gazeta.pl jest wydawcą takich serwisów, jak Gazeta.pl, Sport.pl, Moto.pl, Plotek.pl, Avanti24.pl i eDziecko.pl.

Gazeta.pl to także kluczowy produkt cyfrowy Grupy Agora – najbardziej zasięgowej grupy mediowej w Polsce.  

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

  • Link został skopiowany