Aktualności

Gazeta.pl zaprasza na niecodzienny talk-show „Ja wysiadam”

„Ja wysiadam” to program Gazeta.pl w stylu talk-show, który zadebiutuje na Gazeta.pl w poniedziałek, 16 września br. o godz. 20:00. Prowadząca Agnieszka Matracka porozmawia ze swoimi gośćmi na przystanku autobusowym. Każdy przystanek zgodnie z “rozkładem jazdy” danego odcinka to inny temat rozmowy, z unikalną atmosferą i specyficznymi wyzwaniami, co sprawi, że podróż stanie się niezapomnianym doświadczeniem zarówno dla gości, jak i dla widzów.
Przystanek autobusowy to codzienność wielu z nas. W nowym programie Gazeta.pl stanie się miejscem przełamywania lodów, gdzie goście będą mogli otworzyć się i bez skrępowania podzielić swoimi historiami. Każdy przystanek przyniesie nową tematykę, co sprawi, że program będzie dynamiczny i różnorodny. W poszczególnych odcinkach na zaproszonych gości będą czekały też niespodzianki i zadania.
„Ja wysiadam” to zupełnie nowy program, w którym wychodzimy ze studia i przenosimy się na przystanek autobusowy, będący nie tylko scenografią, ale również symbolizujący poszczególne przystanki w życiu moich rozmówców – mówi prowadząca program Agnieszka Matracka. – To format, który daje możliwość przeprowadzenia pogłębionych rozmów z ekspertami i poruszenia najróżniejszych tematów. W „Ja wysiadam” połączymy rozrywkę z osobistymi doświadczeniami, często trudnymi przeżyciami. Zapraszam w niezwykłą podróż ze mną i moimi gośćmi, która przybliży ich świat i myślę, że nie raz zaskoczy – dodaje.
Premiera formatu została zaplanowana na poniedziałek, 16 września br. na godzinę 20:00 na stronie głównej Gazeta.pl oraz na platformie YouTube. Pierwszym gościem programu będzie piosenkarka Anna Świątczak. Kolejne odcinki będą publikowane w każdy poniedziałek, a ich bohaterami będą m.in. lekkoatletka Anna Kiełbasińska i zespół muzyczny Kwiat Jabłoni.
Program “Ja wysiadam” jest realizowany pod EKO wiatą AMS, czyli na prośrodowiskowym przystanku komunikacji miejskiej pokrytym dachem rozchodnikowym, który służy mieszkańcom i realnie przyczynia się do poprawy klimatu w mieście.
Gazeta.pl (Grupa Agora) jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w sierpniu 2024 r. serwisy Gazeta.pl odwiedziło 13 mln użytkowników (real users), którzy wykonali ponad 444,4 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Sport.pl, Wiadomosci.Gazeta.pl, Plotek.pl, Next.Gazeta.pl, G.pl, Moto.pl, Kobieta.Gazeta.pl, eDziecko.pl, Kultura.Gazeta.pl i Podroze.Gazeta.pl.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl