Aktualności

Gazeta.pl startuje z programem… tylko dla mężczyzn!

Portal Gazeta.pl zaprasza na nowy format rozrywkowy „Ryzykanci”, który zadebiutuje w piątek, 23 lutego br. Program powstał z myślą o mężczyznach i będzie skierowany właśnie do nich. Show poprowadzi legenda polskiej telewizji – Zygmunt Chajzer. 

Redakcja portalu Gazeta.pl postawiła na niestandardowe działanie i stworzyła program dla mężczyzn „Ryzykanci”. Jego formuła będzie przypominała teleturniej, ponieważ uczestników czeka seria pytań, na które będą musieli odpowiedzieć w wyznaczonym czasie. Zawodnicy odkryją w sobie duszę ryzykanta, a wszystko to odbędzie się pod czujnym okiem prowadzącego – Zygmunta Chajzera.

Media, planując swoje ramówki, bardzo często zapominają dziś o mężczyznach. Nasz program ma ambicje to zmienić – mówi Rafał Madajczak, redaktor naczelny Gazeta.pl. – „Ryzykanci” to show, w którym każdy mężczyzna dowie się czegoś o sobie. Zapraszamy do tej ryzykownej przygody, przed nami wiele niespodzianek i emocji – „Ryzykanci” już wkrótce na Gazeta.pl!

Premiera programu „Ryzykanci” odbędzie się już w piątek, 23 lutego br. na stronie głównej Gazeta.pl. Tego dnia zostaną też ujawnione wszystkie założenia formatu, w tym nazwiska gwiazd wspierających nowy program Gazeta.pl.

Pojawieniu się nowego formatu towarzyszy kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej, w kinie, radiu i w mediach społecznościowych.

​*** 

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w styczniu 2024 r. serwisy grupy Agora odwiedziło 18,8 mln użytkowników (real users), którzy wykonali ponad 973,9 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Kobieta.Gazeta.pl, Plotek.pl, Sport.pl, Wiadomosci.Gazeta.pl, Next.Gazeta.pl, eDziecko.pl i Kultura.Gazeta.pl.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl