Programmatic

AUTOMATYCZNY WYBÓR

Programmatic to nowoczesna i zautomatyzowana metoda zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowej online.

Tradycyjne podejście polegające na zakupie określonej ilości emisji reklam na podstawie zamówienia zostało zastąpione technologiami, które dokonują zakupu odsłona po odsłonie, w czasie rzeczywistym. Dzięki takiemu mechanizmowi kupujący może z nieporównywalną elastycznością decydować, które odsłony kupić a sprzedający optymalizować wykorzystanie powierzchni. Zastosowanie technologii pozwala również znacznie ograniczyć czas i zasoby niezbędne do realizacji emisji reklamy. Co istotne w programatycznym modelu również możemy kupować powierzchnię na wybranych serwisach, na wybranych pakietach dokładnie tak, jak w przypadku kampanii directowych.
Wykorzystanie tego typu zakupu daje możliwość dotarcia do ściśle określonych grup odbiorców, wykorzystania dedykowanych segmentów użytkowników dzięki czemu możemy spersonalizować komunikat marketingowy.
W ofercie programmatycznej oferujemy kampanie w otwartej aukcji (Open Market) oraz naszą Ofertę Premium.

OPEN MARKET

Otwarta aukcja, dostępna na tych samych zasadach dla wszystkich kupujących. W Open Market informacja o możliwości zakupu odsłony jest wysyłana do uczestników rynku i wygrywa ten, kto oferuje najwięcej.

OFERTA PREMIUM

Preferencyjne rozwiązania aukcyjne dla naszych Partnerów oparte na zakupie automatycznym. Nasza oferta Premium uwzględnia wyłącznie powierzchnie spełniające najwyższe kryteria jakościowe (viewabillity, brandsafety, human traffic).

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl