Display/Direct

WYRAŹ TO GRAFIKĄ!

Klasyczna, a jednocześnie nadal najpopularniejsza forma reklamy, oparta na graficznych lub animowanych banerach, dostępna we wszystkich serwisach z grupy Gazeta.pl.

Największą zaletą reklamy typu display jest jej szeroki zasięg, który można osiągać w bardzo krótkim czasie. Ze względu na to, jej popularność nie słabnie i wciąż przekłada się na zyski marki – zwiększający się zasięg, a także budowanie i podtrzymywanie pozytywnego wizerunku.

Kampanie display realizowane są na różne sposoby w zależności od potrzeb reklamodawcy. W swojej ofercie proponujemy emisje zasięgowe, emisje na pakietach tematycznych lub indywidualnie wybranych serwisach, obecności stałe oraz kampanie targetowane do odpowiedniej grupy użytkowników. Dysponujemy szerokim portfolio formatów reklamowych, dopasowanych do wszelkich rodzajów urządzeń.

Pakiet Content – dbamy o przyszłość kampanii naszych reklamodawców.

Dniówki i partnerstwa

Wieloletnia obecność na rynku zagwarantowała nam miliony stałych czytelników, którzy cenią sobie jakość przekazu. Jednym z bardzo skutecznych sposobów dotarcia do nich są dniówki i partnerstwa, dzięki którym marka jest mocno wyeksponowana przez cały czas trwania kampanii.

Kampanie dedykowane

W portfolio grupy Gazeta.pl znajdują się serwisy z różnych kategorii tematycznych. Emisje dedykowane umożliwiają swobodny wybór tylko tych, które spełniają oczekiwania naszych Klientów. Dzięki temu docieramy z reklamą do odpowiedniej grupy odbiorców przy określonym kontencie.

Pakiety tematyczne

Serwisy z portfolio Gazeta.pl pogrupowane w najpopularniejsze kategorie tematyczne to gotowe rozwiązanie, zapewniające łatwe dotarcie do konkretnej grupy docelowej.

Kampanie zasięgowe

W celu dotarcia do jak największej grupy użytkowników, proponujemy emisje reklamy na szerokim invetory, czyli we wszystkich serwisach grupy Gazeta.pl.

PROFILE CUSTOMER FOCUS

Wyselekcjonowane grupy docelowe zainteresowane Twoim produktem. Nieustannie staramy się wyjść naprzeciw stawianym nam oczekiwaniom ze strony odbiorców treści. Wykorzystujemy do tego nowoczesne narzędzie, jakim jest Customer Focus.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl