Moto.pl, jeden z najpopularniejszych polskich serwisów motoryzacyjnych wzmacnia swój zespół redakcyjny. W czerwcu br. do grona jego dziennikarzy dołączył Piotr Karczmarczyk, związany wcześniej z serwisem Auto-swiat.pl.
Piotr Karczmarczyk w zespole Moto.pl odpowiada za dział Moto Biznes. Jest również autorem i wydawcą cyklu „Moto Raport”.
– Moto.pl jest serwisem nie tylko dla fanów motoryzacji, ale przede wszystkim dla użytkowników samochodów i jednośladów – mówi Tomasz Korniejew, redaktor naczelny i dyrektor Moto.pl. – To także medium, w którym nie brakuje materiałów o tematyce biznesowej oraz ciekawych raportów, które publikujemy przy współpracy z zewnętrzną agencją badawczą. W mojej opinii doświadczenie Piotra Karczmarczyka sprawia, że świetnie sprawdzi się on w obszarze Moto Biznesu oraz współtworzenia raportów Moto.pl – dodaje.
Piotr Karczmarczyk rozpoczął swoją przygodę z dziennikarstwem motoryzacyjnym w tygodniku „Motor” Wydawnictwa Bauer. Później pracował w redakcji papierowego wydania magazynu „Auto Świat” od Ringier Axel Springer Polska, a po kilku latach rozpoczął pracę w redakcji internetowej tworzącej treści motoryzacyjne nie tylko do serwisu Auto-swiat.pl, ale również dla portalu Onet.pl. Po blisko 12 latach zdecydował się na zmianę i dołączenie do redakcji serwisu Moto.pl.
Moto.pl to serwis łączący motoryzację, biznes i eko-trendy stworzony z myślą nie tylko o fanach motoryzacji, ale także posiadaczach samochodów szukających przydatnych informacji związanych z branżą moto. Moto.pl jest jednym z najpopularniejszych serwisów motoryzacyjnych w Polsce. W maju br. serwis odwiedziło 4,7 mln użytkowników, którzy wykonali w nim 12,2 mln odsłon.