Każdy odcinek to spotkanie w plenerze – z lekkimi przekąskami, przygotowanymi na bazie produktów Apetina oraz przepisów wyłonionych w radiowym konkursie organizowanym przez markę. Wspólne jedzenie staje się punktem wyjścia do rozmowy o życiowych przyjemnościach, pozytywnym nastawieniu, estetyce, dobrostanie czy odpowiedzialnym stylu życia.
W cyklu wystąpią m.in.:
Cykl wideo jest realizowany na terenie malowniczego Dworu w Radoniach. Naturalna sceneria, zieleń i swobodna atmosfera, sprzyja autentycznym rozmowom i letniemu klimatowi spotkań. Każdy odcinek trwa kilkanaście minut i ukazuje się raz w tygodniu na Gazeta.pl.
Cykl "Rozmowy apetyczne" wspiera szeroka promocja crossmediowa – od artykułów natywnych w Gazeta.pl, Haps.pl i WysokieObcasy.pl, przez działania w Radio Zet i ChilliZet.pl, po emisje spotów wideo w Move TV oraz na ekranach Digital Indoor i Cityscreen AMS.
Cykl realizowany jest przez Gazeta.pl i markę Apetina. Materiał można zobaczyć tutaj: Rozmowy apetyczne
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!