Aktualności

Gazeta.pl prezentuje Centrum Zarządzania Rozrywką 

 

Codzienne ukazują się tysiące nowych singli, filmów i seriali, dlatego użytkownikom coraz trudniej odnaleźć to, co dobre w kulturze. Na ratunek przychodzą im dziennikarze Gazeta.pl, którzy stworzyli Centrum Zarządzania Rozrywką. Nowy moduł zadebiutował na stronie głównej portalu na początku września, a od teraz będzie się regularnie pojawiał się w każdy piątek o godzinie 16:00. 

W ramach Centrum Zarządzania Rozrywką redakcje Gazeta.pl, na czele z Kultura.gazeta.pl, będą dostarczać czytelnikom recenzje, rekomendacje, wywiady oraz zapowiedzi filmów, koncertów, spektakli i książek. W module pojawią się też informacje na temat tego, co nowego i dobrego można znaleźć na platformach streamingowch i w kinach. Obecnie portal współpracuje z siecią kin Helios, ale jest także otwarty na innych partnerów. Co ważne, dziennikarze nie zapominają również o młodszych czytelnikach – w Centrum Zarządzania Rozrywką znajdą oni m.in. rekomendacje z TikToka czy YouTube’a.

– Kultura, film czy szerzej – po prostu rozrywka – to dobro, które w trudnych czasach ograniczeń i izolacji bardzo zyskało na wartości – mówi Bartosz Raj, dyrektor strony głównej i serwisów informacyjnych Gazeta.pl. – Odpowiadamy na potrzebę naszych czytelników szukających drogowskazu – na co iść do kina, jakiej płyty posłuchać, z jaką książką utonąć w fotelu po ciężkim tygodniu. Autorzy Centrum Zarządzania Rozrywką są tak samo jak nasi użytkownicy spragnieni normalności. Fajnie, że możemy się spotkać w piątek popołudniu i odetchnąć na Gazeta.pl, a naszym partnerom dać szansę na zaproszenie czytelników na najciekawsze wydarzenia i produkcje – wyjaśnia Raj.

Centrum Zarządzania Rozrywką będzie się pojawiać na stronie głównej Gazeta.pl w każdy piątek o godzinie 16:00. Moduł zadebiutował w ubiegłym tygodniu – 3 września br. Wówczas na czytelniczki i czytelników portalu czekała m.in. rozmowa z gwiazdami niezwykle popularnego serialu „Dom z papieru”.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl