Aktualności

Gazeta.pl z 3. największą stroną główną wśród polskich portali internetowych

Według najnowszej odsłony badania polskiego internetu Gemius/PBI stronę główną Gazeta.pl odwiedziło we wrześniu 4,8 mln użytkowników (RU). Ich liczba wzrosła o aż 63,7% w stosunku do tego samego okresu w poprzednim roku. To największy wzrost zanotowany wśród stron głównych polskich portali.

Strona główna Gazeta.pl we wrześniu br. po raz kolejny zanotowała znaczny wzrost i tym samym dołączyła do podium najpopularniejszych polskich portali, wyprzedzając stronę główną Interia.pl.

Gazeta.pl znowu osiągnęła też bardzo dobry wynik wśród internautów korzystających z urządzeń mobilnych – w ten sposób stronę główną portalu odwiedziło we wrześniu br. aż 3,4 mln użytkowników (72% odwiedzających).

Duży wzrost liczby użytkowników odwiedzających stronę główną Gazeta.pl to efekt ciągłej pracy nad jej rozwojem i zwrócenia szczególnej uwagi na doświadczenia jej użytkowników.
– Ten wynik to efekt konsekwentnej, wielomiesięcznej pracy całego zespołu Gazeta.pl. Pokazuje, że obraliśmy dobrą drogę – zarówno jeśli chodzi o jakość prezentowanych treści, jak i bardziej intuicyjny sposób korzystania z witryny czy jej szybkość – mówi Mateusz Aleksandrowicz, dyrektor strony głównej Gazeta.pl.

Strona główna Gazeta.pl to ciekawe i unikalne treści, które na dłużej przyciągają uwagę użytkowników. Redakcja portalu prezentuje aż 20 stałych cykli, które publikowane są o różnych porach dnia, od poniedziałku do niedzieli. Są wśród nich m.in. „Poranna rozmowa Gazeta.pl”, w której z gośćmi na zmianę rozmawiają Jacek Gądek i Łukasz Kijek (poniedziałek-piątek), wywiady Grzegorza Sroczyńskiego z ludźmi nauki, ekonomistami, profesorami i intelektualistami na temat globalnych i społecznych problemów współczesnego świata (poniedziałki), „Sekcja piłkarska” – godzinny program wideo na żywo, w którym dziennikarze Sport.pl rozmawiają z gośćmi ze świata sportu (poniedziałki), „Zwykli niezwykli” – mikroreportaże wideo o ludziach, którzy mają niezwykłe umiejętności, zajęcia lub pasje (środy) czy „Piątki dla klimatu” – cykl poświęcony problemom i wyzwaniom klimatycznym (piątki).

 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl