-
Nowy zarząd spółki Gazeta.pl
Zarząd Grupy Agora zdecydował o składzie przyszłego zarządu spółki Gazeta.pl - jednej ze spółek wydzielanych jako zorganizowana część przedsiębiorstwa. Od kwietnia br. prezeską Gazeta.pl będzie Agnieszka Siuzdak, a członkami zarządu zostaną Małgorzata Blada, Artur Birnbaum i Bartosz Wysocki.
-
Gazeta.pl w miniciti w Centrum Praskim Koneser: zostań redaktorem portalu internetowego!
Gazeta.pl zaprasza dzieci do wspólnego redagowania portalu internetowego w ramach zabawy w miniciti. W niezwykłym miasteczku edukacyjnym na najmłodszych czeka kilkanaście stref przygotowanych przez partnerów projektu, w których dzieci będą mogły spróbować swoich sił w różnych zawodach. Jedyne takie miejsce w Polsce powstało w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
-
Znamy uczestników programu "Ryzykanci"
Adam Małysz, Michał Szpak i Łukasz Piszczek to jedni z uczestników nowego projektu Gazeta.pl - "Ryzykanci". Redakcja portalu zdradza, że program, który startuje w piątek, 23 lutego, to część akcji społecznej dotyczącej zdrowia psychicznego mężczyzn. Przewodnikiem po niej została legenda polskiego radia i telewizji - Zygmunt Chajzer.
-
Gazeta.pl startuje z programem. tylko dla mężczyzn!
Portal Gazeta.pl zaprasza na nowy format rozrywkowy "Ryzykanci", który zadebiutuje w piątek, 23 lutego br. Program powstał z myślą o mężczyznach i będzie skierowany właśnie do nich. Show poprowadzi legenda polskiej telewizji - Zygmunt Chajzer.
-
Gazeta.pl to reklama na nowe czasy
-
"Co to będzie" - startuje polityczny wideopodcast od Gazeta.pl
Portal Gazeta.pl startuje z nowym formatem politycznym, prowadzonym przez Martę Nowak oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza. Wideopodcast będzie publikowany w każdy czwartek. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 15 lutego br.
-
Druga część poradnika Gazeta.pl dla dziennikarek i dziennikarzy: "Jak pisać o klimacie 2.0. Czym jest dezinformacja klimatyczna i jak z nią walczyć"
Poradnik o dezinformacji klimatycznej dla dziennikarzy i dziennikarek to kontynuacja wydanej w 2023 roku publikacji Gazeta.pl pt. "Jak pisać o klimacie". Publikacja, której celem jest wsparcie przedstawicieli mediów ogólnopolskich i lokalnych, powstała we współpracy z Fundacją Climate Strategies Poland.
-
Wypadający problem - kampania edukacyjna z marką Kerabione
-
"Siła pasji" - inspirujące historie opowiedziane kobiecym głosem
-
Siła pokoleń, siła mediów. Kampania, która połączyła emocje i zasięg