AKTUALNOŚCI

SPRAWDŹ, CO U NAS

Codziennie pracujemy nad tym, aby jakość naszych usług i produktów była na najwyższym poziomie. Chętnie dzielimy się też wiedzą i sukcesami, które dodają skrzydeł. Zapraszamy do naszego świata.

  • Miłosz Wiatrowski-Bujacz dołącza do zespołu Gazeta.pl

    Miłosz Wiatrowski-Bujacz dołącza do zespołu Gazeta.pl

    Miłosz Wiatrowski-Bujacz, współtwórca popularnego wideopodcastu "Co to będzie", od października pracuje w redakcji Gazeta.pl. Dołączył do działu Nowe Trendy, zajmującego się tworzeniem kreatywnych, niestandardowych treści oraz eksperymentowaniem z dziennikarskimi formami.

  • Świętuj Black Week wspólnie z Gazeta.pl, Avanti24.pl i Czterykaty.pl!

    Świętuj Black Week wspólnie z Gazeta.pl, Avanti24.pl i Czterykaty.pl!

    Gazeta.pl zaprasza do wyjątkowego świętowania Black Week i Cyber Monday! Nasi czytelnicy kochają zakupy i w tym okresie aktywnie poszukują inspiracji prezentowych, unikalnych produktów oraz najlepszych okazji cenowych. Wzorem lat ubiegłych, specjalne strefy BLACK WEEK w marketplace'ach Avanti24.pl i Czterykaty.pl zapewnią Twojej marce doskonałą widoczność.

  • Gazeta.pl zaprasza na niecodzienny talk-show 'Ja wysiadam'

    Gazeta.pl zaprasza na niecodzienny talk-show "Ja wysiadam"

    "Ja wysiadam" to program Gazeta.pl w stylu talk-show, który zadebiutuje na Gazeta.pl w poniedziałek, 16 września br. o godz. 20:00. Prowadząca Agnieszka Matracka porozmawia ze swoimi gośćmi na przystanku autobusowym. Każdy przystanek zgodnie z "rozkładem jazdy" danego odcinka to inny temat rozmowy, z unikalną atmosferą i specyficznymi wyzwaniami, co sprawi, że podróż stanie się niezapomnianym doświadczeniem zarówno dla gości, jak i dla widzów.

  • 'Co to będzie w Ameryce' - polityczny wideopodcast Gazeta.pl z cyklem wydań specjalnych o wyborach w USA

    "Co to będzie w Ameryce" - polityczny wideopodcast Gazeta.pl z cyklem wydań specjalnych o wyborach w USA

    Wideopodcast "Co to będzie" Marty Nowak oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza wyjaśnia meandry polityki w przystępny i niepozbawiony humoru sposób. Projekt cieszy się bardzo dużą popularnością - od premiery w lutym 2024 r. zanotował ponad 18,3 mln emisji tylko w portalu Gazeta.pl. Teraz prowadzący postanowili przybliżyć słuchaczom i czytelnikom zawiłości amerykańskiej kampanii wyborczej w specjalnych odcinkach programu - "Co to będzie w Ameryce".

  • Gazeta.pl po raz 10. wspiera Męskie Granie

    Gazeta.pl po raz 10. wspiera Męskie Granie

    W tym roku Męskie Granie świętuje swoje 15-lecie i już 23 i 24 sierpnia odbędzie się wielki finał w Warszawie. Trasa tradycyjnie dostała także wsparcie medialne, które w dużej mierze realizowane jest w portalu Gazeta.pl, będącym oficjalnym patronem Męskiego Grania - już po raz 10. Dzięki temu użytkownicy serwisu mogą m.in. zobaczyć na stronie głównej finałowy koncert oraz przeczytać materiały dotyczące historii projektu.

  • Gazeta.pl i Wyborcza.pl współpracują przy promocji tekstów
  • Sport.pl finiszuje na igrzyskach olimpijskich z doskonałymi wynikami

    Sport.pl finiszuje na igrzyskach olimpijskich z doskonałymi wynikami

    Podczas igrzysk serwis Sport.pl (Gazeta.pl / Grupa Agora) odwiedziło ponad 8 mln użytkowników, którzy wygenerowali ponad 98,3 mln odsłon*. Z myślą o igrzyskach olimpijskich redakcja Sport.pl przygotowała dla czytelników nie tylko najświeższe sportowe informacje, ale i pogłębione, jakościowe treści w świetnie przyjętym przez czytelników Magazynie Sport.pl.

  • Nowe stanowiska i awanse w strukturze Gazeta.pl

    Nowe stanowiska i awanse w strukturze Gazeta.pl

    Z początkiem sierpnia br. w strukturach redakcyjnych portalu Gazeta.pl (Grupa Agora) nastąpią kluczowe zmiany. Krzysztof Kardas obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora wydawniczego, a Piotr Mikołajczyk zostanie szefem redakcji serwisów. Zmiany w strukturze redakcji i odświeżona strategia contentowa mają na celu usprawnienie działalności portalu i podniesienie jakości publikowanych treści.

  • Sport.pl (Gazeta.pl) i 'Wyborcza' razem na Igrzyska Olimpijskie w Paryżu

    Sport.pl (Gazeta.pl) i "Wyborcza" razem na Igrzyska Olimpijskie w Paryżu

    Redakcje Sport.pl (Gazeta.pl) oraz "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl połączą siły na XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, aby zapewnić czytelnikom i czytelniczkom jak najwięcej jakościowych, sportowych treści - zarówno w internecie, jak i na papierowych łamach dziennika.

  • Programmatic w Gazeta.pl!
  • Prerolle rich media w ofercie Gazeta.pl
  • Współpraca Gazeta.pl i Polskich Łowców Burz

    Współpraca Gazeta.pl i Polskich Łowców Burz

    Gazeta.pl rozpoczyna w wakacje współpracę ze specjalistami ze Stowarzyszenia Skywarn Polska znanymi jako Polscy Łowcy Burz. Eksperci od ekstremalnych zjawisk pogodowych przygotują alerty pogodowe, związane m.in. z frontami burzowymi. To przełom w branży medialnej w podejściu do użytkowników i troski o ich bezpieczeństwo latem.