-
Serwisy marketplace Gazeta.pl z nową ofertą na Black Week
Gazeta.pl również w tym roku dołącza do akcji z okazji Black Week. W czasie tego gorącego okresu zakupowego użytkowniczki i użytkownicy serwisów marketplace Avanti24.pl i Czterykaty.pl będą mogli skorzystać z atrakcyjnych rabatów, przygotowanych przez najlepsze marki z branż mody, urody i urządzania wnętrz.
-
Gazeta.pl poszerza ofertę lokalnych newsów z Warszawy i okolic dzięki współpracy z Miejskim Reporterem
Gazeta.pl nieustannie szuka nowych sposobów opowiadania o świecie, niejednokrotnie nawiązując współpracę z uznanymi i rozpoznawalnymi twórcami internetowymi. Tym razem łączy siły z Miejskim Reporterem, aby jeszcze ciekawiej prezentować informacje z Warszawy i okolic. Współpraca rozpocznie się w listopadzie br.
-
"To jest Sport.pl" - już 8 listopada premiera nowego programu sportowego na Gazeta.pl
"To jest Sport.pl" to nowy, dynamiczny format tworzony przez redakcję serwisu Sport.pl należącego do Gazeta.pl. Jego stałymi ekspertami zostali dziennikarz sportowy Piotr Żelazny i były piłkarz m.in. Legii Warszawa oraz były reprezentant Polski Jakub Kosecki. W każdym odcinku będą towarzyszyć im redaktorzy Sport.pl, z którymi będą dyskutować o najgorętszych tematach sportowych z Polski i ze świata. Premiera pierwszego odcinka została zaplanowana na piątek, 8 listopada br.
-
Marki Grupy Agora w zestawieniu Top Marka 2024
Gazeta.pl, "Gazeta Wyborcza", Wyborcza.pl, Radio ZET, Radio TOK FM, Radio Plus oraz Wydawnictwo Agora znalazły się wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce według rankingu Top Marka 2024. To największe badania marek w polskich mediach. Gazeta.pl znalazła się na 4. miejscu całego zestawienia, "Gazeta Wyborcza" utrzymała pozycję lidera w kategorii Prasa, a Radio ZET ponownie zajęło pierwsze miejsce w kategorii Radio.
-
Nowy projekt Outriders i Gazeta.pl - reportaż z granicy USA i Meksyku w czterech odsłonach
Wyniki wyborów w Stanach Zjednoczonych będą miały wpływ na przyszłość świata. Nic więc dziwnego, że tamtejsza kampania wyborcza elektryzuje nie tylko Amerykanów. Ważną rolę odgrywa w niej zwłaszcza temat imigrantów. Kolektyw reporterski Outriders udał się na granicę amerykańsko-meksykańską, aby pokazać, jak wygląda tamtejsza codzienność. Materiały stworzone przez reporterów, w tym reportaż 360°, będzie można zobaczyć na stronie Gazeta.pl.
-
Co to będzie w Ameryce. O wyborach tak, że chcesz słuchać
Polaków interesuje to, co dzieje się za oceanem - udowadnia to sukces wideocastu Gazeta.pl "Co to będzie w Ameryce", który ruszył 6 września. Połowa projektu przybliżająca wybory w USA już za nami. Każdy odcinek "Co to będzie w Ameryce" notuje średnio ponad ćwierć miliona wyświetleń.
-
Gazeta.pl realizuje innowacyjny projekt edukacyjny o 20-leciu Polski w Unii Europejskiej
Gazeta.pl dołączyła do inicjatywy partnerskiej, której celem jest edukacja i informowanie społeczeństwa o działaniach rozwojowych wspieranych przez Unię Europejską. W ramach tego projektu portal otrzymał dofinansowanie z Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizuje autorski program "UNIA STORIES - 20 lat Polski w Unii Europejskiej. Ludzie, szanse, perspektywy".
-
Gazeta.pl nawiązuje współpracę z IMGW-PIB
Gazeta.pl od lat kładzie duży nacisk na dziennikarstwo dotyczące zmiany klimatu, podejmując współpracę z licznymi ekspertami w tej dziedzinie. Teraz redakcja portalu połączyła siły z Instytutem Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowym Instytutem Badawczym (IMGW-PIB) - wiodącą i największą w Polsce instytucją badawczo-pomiarową, odpowiedzialną za osłonę meteorologiczną i hydrologiczną kraju. Dzięki tej współpracy czytelniczki i czytelnicy Gazeta.pl otrzymają jeszcze więcej eksperckich informacji z zakresu meteorologii i zachodzących zmian klimatycznych.
-
Plebiscyt "The Best of Moto" 2024 - rusza głosowanie na najlepsze produkty i usługi motoryzacyjne
We wtorek, 1 października br. redakcja należącego do Gazeta.pl serwisu motoryzacyjnego Moto.pl zainaugurowała siódmą edycję plebiscytu "The Best of Moto". W tym roku internauci wraz z ekspertami wybiorą zwycięzców w 19 kategoriach, wyróżniając najważniejsze produkty, innowacje oraz działania motoryzacyjne ostatnich miesięcy.
-
Miłosz Wiatrowski-Bujacz dołącza do zespołu Gazeta.pl
Miłosz Wiatrowski-Bujacz, współtwórca popularnego wideopodcastu "Co to będzie", od października pracuje w redakcji Gazeta.pl. Dołączył do działu Nowe Trendy, zajmującego się tworzeniem kreatywnych, niestandardowych treści oraz eksperymentowaniem z dziennikarskimi formami.
-
Świętuj Black Week wspólnie z Gazeta.pl, Avanti24.pl i Czterykaty.pl!
Gazeta.pl zaprasza do wyjątkowego świętowania Black Week i Cyber Monday! Nasi czytelnicy kochają zakupy i w tym okresie aktywnie poszukują inspiracji prezentowych, unikalnych produktów oraz najlepszych okazji cenowych. Wzorem lat ubiegłych, specjalne strefy BLACK WEEK w marketplace'ach Avanti24.pl i Czterykaty.pl zapewnią Twojej marce doskonałą widoczność.
-
Gazeta.pl zaprasza na niecodzienny talk-show "Ja wysiadam"
"Ja wysiadam" to program Gazeta.pl w stylu talk-show, który zadebiutuje na Gazeta.pl w poniedziałek, 16 września br. o godz. 20:00. Prowadząca Agnieszka Matracka porozmawia ze swoimi gośćmi na przystanku autobusowym. Każdy przystanek zgodnie z "rozkładem jazdy" danego odcinka to inny temat rozmowy, z unikalną atmosferą i specyficznymi wyzwaniami, co sprawi, że podróż stanie się niezapomnianym doświadczeniem zarówno dla gości, jak i dla widzów.
