-
Sport.pl finiszuje na igrzyskach olimpijskich z doskonałymi wynikami
Podczas igrzysk serwis Sport.pl (Gazeta.pl / Grupa Agora) odwiedziło ponad 8 mln użytkowników, którzy wygenerowali ponad 98,3 mln odsłon*. Z myślą o igrzyskach olimpijskich redakcja Sport.pl przygotowała dla czytelników nie tylko najświeższe sportowe informacje, ale i pogłębione, jakościowe treści w świetnie przyjętym przez czytelników Magazynie Sport.pl.
-
Nowe stanowiska i awanse w strukturze Gazeta.pl
Z początkiem sierpnia br. w strukturach redakcyjnych portalu Gazeta.pl (Grupa Agora) nastąpią kluczowe zmiany. Krzysztof Kardas obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora wydawniczego, a Piotr Mikołajczyk zostanie szefem redakcji serwisów. Zmiany w strukturze redakcji i odświeżona strategia contentowa mają na celu usprawnienie działalności portalu i podniesienie jakości publikowanych treści.
-
Sport.pl (Gazeta.pl) i "Wyborcza" razem na Igrzyska Olimpijskie w Paryżu
Redakcje Sport.pl (Gazeta.pl) oraz "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl połączą siły na XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, aby zapewnić czytelnikom i czytelniczkom jak najwięcej jakościowych, sportowych treści - zarówno w internecie, jak i na papierowych łamach dziennika.
-
Programmatic w Gazeta.pl!
-
Prerolle rich media w ofercie Gazeta.pl
Oferta reklamowa Gazeta.pl została wzbogacona o prerolle rich media, czyli prerolle z interakcjami.
-
Współpraca Gazeta.pl i Polskich Łowców Burz
Gazeta.pl rozpoczyna w wakacje współpracę ze specjalistami ze Stowarzyszenia Skywarn Polska znanymi jako Polscy Łowcy Burz. Eksperci od ekstremalnych zjawisk pogodowych przygotują alerty pogodowe, związane m.in. z frontami burzowymi. To przełom w branży medialnej w podejściu do użytkowników i troski o ich bezpieczeństwo latem.
-
Sport.pl z okazji Euro zaprasza na lekturę nowego magazynu premium
Z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej redakcja Sport.pl rozpoczęła nowy projekt dla kibiców zainteresowanych jakościowymi treściami sportowymi - Magazyn.Sport.pl na Euro. Na autorskiej stronie będzie można znaleźć pogłębione teksty eksperckie ukazujące ciekawe tematy związane z piłką nożną i historyczne oraz zaskakujące case studies. Dodatkowo, z okazji Euro, na Sport.pl i w mediach społecznościowych serwisu pojawią się liczne atrakcje dla kibiców - relacje na żywo, komentarze oraz materiały wideo.
-
Gazeta.pl prezentuje świat Hindusów w Polsce
Redakcja Gazeta.pl stworzyła materiał pokazujący życie hinduskiej społeczności w Polsce. W krótkim filmie dokumentalnym - "Małe Indie" twórcy zapraszają widzów do niezwykle barwnego świata, który, mimo że funkcjonuje obok nas, często jest nam zupełnie nieznany. Wideoreportaż będzie dostępny od środy, 5 czerwca br. na stronie głównej Gazeta.pl oraz na platformie YouTube.
-
Anna Alboth laureatką Journalism Excellence Award za reportaż o Romach dla Weekend.Gazeta.pl
Anna Alboth, dziennikarka współpracująca z Weekend.Gazeta.pl, zdobyła prestiżową międzynarodową nagrodę Journalism Excellence Award za reportaż "Nigdy nie wywołali żadnej wojny". Materiał został wyróżniony za wyjątkowe podejście do tematu Romów i walki z rasizmem. Nagroda, przyznawana przez Sekretariat EQUIROM oraz Roma and Travellers Division, ma na celu promowanie pozytywnego wizerunku Romów i innych społeczności marginalizowanych w mediach.
-
Jan Rybicki na stałe dołącza do redakcji Weekend.Gazeta.pl
Jan Rybicki, zwycięzca pierwszej edycji konkursu "Polska Stories", na stałe dołącza do zespołu serwisu Weekend.Gazeta.pl. Wcześniej, w ramach projektu dedykowanego młodym reporterom i reporterkom, brał udział w warsztatach prowadzonych przez Olgę Gitkiewicz oraz opublikował swój finałowy reportaż na łamach Weekend.Gazeta.pl. Po zakończeniu konkursu współpracował z redakcją, a teraz czytelnicy portalu będą mogli regularnie czytać jego teksty.
-
Śniadanie z Gazeta.pl - spotkanie z serii LAB, 18.04.2024
Za nami kolejne śniadanie z serii LAB Gazeta.pl. Spotkaliśmy się w restauracji Baczewscy, przy al. Szucha.
-
Wideopodcast Gazeta.pl wyróżniony przez redakcję "Media Marketing Polska"
Wideopodcast "Co to będzie" otrzymał tytuł "Debiut Roku" w opublikowanym 2 kwietnia br. raporcie "Audio", stworzonym przez redakcję branżowego miesięcznika "Media Marketing Polska".