-
Marki Grupy Agora w zestawieniu Top Marka 2024
Gazeta.pl, "Gazeta Wyborcza", Wyborcza.pl, Radio ZET, Radio TOK FM, Radio Plus oraz Wydawnictwo Agora znalazły się wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce według rankingu Top Marka 2024. To największe badania marek w polskich mediach. Gazeta.pl znalazła się na 4. miejscu całego zestawienia, "Gazeta Wyborcza" utrzymała pozycję lidera w kategorii Prasa, a Radio ZET ponownie zajęło pierwsze miejsce w kategorii Radio.
-
Nowy projekt Outriders i Gazeta.pl - reportaż z granicy USA i Meksyku w czterech odsłonach
Wyniki wyborów w Stanach Zjednoczonych będą miały wpływ na przyszłość świata. Nic więc dziwnego, że tamtejsza kampania wyborcza elektryzuje nie tylko Amerykanów. Ważną rolę odgrywa w niej zwłaszcza temat imigrantów. Kolektyw reporterski Outriders udał się na granicę amerykańsko-meksykańską, aby pokazać, jak wygląda tamtejsza codzienność. Materiały stworzone przez reporterów, w tym reportaż 360°, będzie można zobaczyć na stronie Gazeta.pl.
-
Co to będzie w Ameryce. O wyborach tak, że chcesz słuchać
Polaków interesuje to, co dzieje się za oceanem - udowadnia to sukces wideocastu Gazeta.pl "Co to będzie w Ameryce", który ruszył 6 września. Połowa projektu przybliżająca wybory w USA już za nami. Każdy odcinek "Co to będzie w Ameryce" notuje średnio ponad ćwierć miliona wyświetleń.
-
Gazeta.pl realizuje innowacyjny projekt edukacyjny o 20-leciu Polski w Unii Europejskiej
Gazeta.pl dołączyła do inicjatywy partnerskiej, której celem jest edukacja i informowanie społeczeństwa o działaniach rozwojowych wspieranych przez Unię Europejską. W ramach tego projektu portal otrzymał dofinansowanie z Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizuje autorski program "UNIA STORIES - 20 lat Polski w Unii Europejskiej. Ludzie, szanse, perspektywy".
-
Gazeta.pl nawiązuje współpracę z IMGW-PIB
Gazeta.pl od lat kładzie duży nacisk na dziennikarstwo dotyczące zmiany klimatu, podejmując współpracę z licznymi ekspertami w tej dziedzinie. Teraz redakcja portalu połączyła siły z Instytutem Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowym Instytutem Badawczym (IMGW-PIB) - wiodącą i największą w Polsce instytucją badawczo-pomiarową, odpowiedzialną za osłonę meteorologiczną i hydrologiczną kraju. Dzięki tej współpracy czytelniczki i czytelnicy Gazeta.pl otrzymają jeszcze więcej eksperckich informacji z zakresu meteorologii i zachodzących zmian klimatycznych.
-
Plebiscyt "The Best of Moto" 2024 - rusza głosowanie na najlepsze produkty i usługi motoryzacyjne
We wtorek, 1 października br. redakcja należącego do Gazeta.pl serwisu motoryzacyjnego Moto.pl zainaugurowała siódmą edycję plebiscytu "The Best of Moto". W tym roku internauci wraz z ekspertami wybiorą zwycięzców w 19 kategoriach, wyróżniając najważniejsze produkty, innowacje oraz działania motoryzacyjne ostatnich miesięcy.
-
Miłosz Wiatrowski-Bujacz dołącza do zespołu Gazeta.pl
Miłosz Wiatrowski-Bujacz, współtwórca popularnego wideopodcastu "Co to będzie", od października pracuje w redakcji Gazeta.pl. Dołączył do działu Nowe Trendy, zajmującego się tworzeniem kreatywnych, niestandardowych treści oraz eksperymentowaniem z dziennikarskimi formami.
-
Świętuj Black Week wspólnie z Gazeta.pl, Avanti24.pl i Czterykaty.pl!
Gazeta.pl zaprasza do wyjątkowego świętowania Black Week i Cyber Monday! Nasi czytelnicy kochają zakupy i w tym okresie aktywnie poszukują inspiracji prezentowych, unikalnych produktów oraz najlepszych okazji cenowych. Wzorem lat ubiegłych, specjalne strefy BLACK WEEK w marketplace'ach Avanti24.pl i Czterykaty.pl zapewnią Twojej marce doskonałą widoczność.
-
Gazeta.pl zaprasza na niecodzienny talk-show "Ja wysiadam"
"Ja wysiadam" to program Gazeta.pl w stylu talk-show, który zadebiutuje na Gazeta.pl w poniedziałek, 16 września br. o godz. 20:00. Prowadząca Agnieszka Matracka porozmawia ze swoimi gośćmi na przystanku autobusowym. Każdy przystanek zgodnie z "rozkładem jazdy" danego odcinka to inny temat rozmowy, z unikalną atmosferą i specyficznymi wyzwaniami, co sprawi, że podróż stanie się niezapomnianym doświadczeniem zarówno dla gości, jak i dla widzów.
-
"Co to będzie w Ameryce" - polityczny wideopodcast Gazeta.pl z cyklem wydań specjalnych o wyborach w USA
Wideopodcast "Co to będzie" Marty Nowak oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza wyjaśnia meandry polityki w przystępny i niepozbawiony humoru sposób. Projekt cieszy się bardzo dużą popularnością - od premiery w lutym 2024 r. zanotował ponad 18,3 mln emisji tylko w portalu Gazeta.pl. Teraz prowadzący postanowili przybliżyć słuchaczom i czytelnikom zawiłości amerykańskiej kampanii wyborczej w specjalnych odcinkach programu - "Co to będzie w Ameryce".
-
Gazeta.pl po raz 10. wspiera Męskie Granie
W tym roku Męskie Granie świętuje swoje 15-lecie i już 23 i 24 sierpnia odbędzie się wielki finał w Warszawie. Trasa tradycyjnie dostała także wsparcie medialne, które w dużej mierze realizowane jest w portalu Gazeta.pl, będącym oficjalnym patronem Męskiego Grania - już po raz 10. Dzięki temu użytkownicy serwisu mogą m.in. zobaczyć na stronie głównej finałowy koncert oraz przeczytać materiały dotyczące historii projektu.
-
Gazeta.pl i Wyborcza.pl współpracują przy promocji tekstów
Redakcje należące do Grupy Agora ponownie nawiązały współpracę w obszarze promocji treści. Od 14 sierpnia br. artykuły z Wyborcza.pl, serwisu "Gazety Wyborczej", są prezentowane na stronie głównej portalu Gazeta.pl.