AKTUALNOŚCI

SPRAWDŹ, CO U NAS

Codziennie pracujemy nad tym, aby jakość naszych usług i produktów była na najwyższym poziomie. Chętnie dzielimy się też wiedzą i sukcesami, które dodają skrzydeł. Zapraszamy do naszego świata.

  • 'Ryzykanci' - kampania społeczna Gazeta.pl zdobywa prestiżowe nagrody i nominacje

    "Ryzykanci" - kampania społeczna Gazeta.pl zdobywa prestiżowe nagrody i nominacje

    Projekt "Ryzykanci" realizowany przez Gazeta.pl we współpracy z agencją Panowie Programiści i TWIN Collective, zdobył liczne wyróżnienia i nominacje w konkursach branżowych. Kampania, która porusza temat zdrowia psychicznego mężczyzn, spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem czytelników i branży mediowej.

  • Za nami siódma edycja plebiscytu 'The Best of Moto'
  • 'To nie takie proste' - nowy program od Gazeta.pl

    "To nie takie proste" - nowy program od Gazeta.pl

    Już we wtorek, 26 listopada br. na Gazeta.pl zadebiutuje wideopodcast "To nie takie proste" prowadzony przez Grzegorza Sroczyńskiego. Jego gośćmi będą publicyści, aktywiści, pisarze, politycy czy historycy. Format będzie można oglądać na stronie głównej Gazeta.pl oraz na profilu Gazeta.pl na YouTube i słuchać na najlepszych platformach podcastowych.

  • Serwisy marketplace Gazeta.pl z nową ofertą na Black Week

    Serwisy marketplace Gazeta.pl z nową ofertą na Black Week

    Gazeta.pl również w tym roku dołącza do akcji z okazji Black Week. W czasie tego gorącego okresu zakupowego użytkowniczki i użytkownicy serwisów marketplace Avanti24.pl i Czterykaty.pl będą mogli skorzystać z atrakcyjnych rabatów, przygotowanych przez najlepsze marki z branż mody, urody i urządzania wnętrz.

  • Gazeta.pl poszerza ofertę lokalnych newsów z Warszawy i okolic dzięki współpracy z Miejskim Reporterem
  • 'To jest Sport.pl' - już 8 listopada premiera nowego programu sportowego na Gazeta.pl

    "To jest Sport.pl" - już 8 listopada premiera nowego programu sportowego na Gazeta.pl

    "To jest Sport.pl" to nowy, dynamiczny format tworzony przez redakcję serwisu Sport.pl należącego do Gazeta.pl. Jego stałymi ekspertami zostali dziennikarz sportowy Piotr Żelazny i były piłkarz m.in. Legii Warszawa oraz były reprezentant Polski Jakub Kosecki. W każdym odcinku będą towarzyszyć im redaktorzy Sport.pl, z którymi będą dyskutować o najgorętszych tematach sportowych z Polski i ze świata. Premiera pierwszego odcinka została zaplanowana na piątek, 8 listopada br.

  • Marki Grupy Agora w zestawieniu Top Marka 2024

    Marki Grupy Agora w zestawieniu Top Marka 2024

    Gazeta.pl, "Gazeta Wyborcza", Wyborcza.pl, Radio ZET, Radio TOK FM, Radio Plus oraz Wydawnictwo Agora znalazły się wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce według rankingu Top Marka 2024. To największe badania marek w polskich mediach. Gazeta.pl znalazła się na 4. miejscu całego zestawienia, "Gazeta Wyborcza" utrzymała pozycję lidera w kategorii Prasa, a Radio ZET ponownie zajęło pierwsze miejsce w kategorii Radio.

  • Nowy projekt Outriders i Gazeta.pl - reportaż z granicy USA i Meksyku w czterech odsłonach

    Nowy projekt Outriders i Gazeta.pl - reportaż z granicy USA i Meksyku w czterech odsłonach

    Wyniki wyborów w Stanach Zjednoczonych będą miały wpływ na przyszłość świata. Nic więc dziwnego, że tamtejsza kampania wyborcza elektryzuje nie tylko Amerykanów. Ważną rolę odgrywa w niej zwłaszcza temat imigrantów. Kolektyw reporterski Outriders udał się na granicę amerykańsko-meksykańską, aby pokazać, jak wygląda tamtejsza codzienność. Materiały stworzone przez reporterów, w tym reportaż 360°, będzie można zobaczyć na stronie Gazeta.pl.

  • Co to będzie w Ameryce. O wyborach tak, że chcesz słuchać

    Co to będzie w Ameryce. O wyborach tak, że chcesz słuchać

    Polaków interesuje to, co dzieje się za oceanem - udowadnia to sukces wideocastu Gazeta.pl "Co to będzie w Ameryce", który ruszył 6 września. Połowa projektu przybliżająca wybory w USA już za nami. Każdy odcinek "Co to będzie w Ameryce" notuje średnio ponad ćwierć miliona wyświetleń.

  • Gazeta.pl realizuje innowacyjny projekt edukacyjny o 20-leciu Polski w Unii Europejskiej

    Gazeta.pl realizuje innowacyjny projekt edukacyjny o 20-leciu Polski w Unii Europejskiej

    Gazeta.pl dołączyła do inicjatywy partnerskiej, której celem jest edukacja i informowanie społeczeństwa o działaniach rozwojowych wspieranych przez Unię Europejską. W ramach tego projektu portal otrzymał dofinansowanie z Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizuje autorski program "UNIA STORIES - 20 lat Polski w Unii Europejskiej. Ludzie, szanse, perspektywy".

  • Gazeta.pl nawiązuje współpracę z IMGW-PIB

    Gazeta.pl nawiązuje współpracę z IMGW-PIB

    Gazeta.pl od lat kładzie duży nacisk na dziennikarstwo dotyczące zmiany klimatu, podejmując współpracę z licznymi ekspertami w tej dziedzinie. Teraz redakcja portalu połączyła siły z Instytutem Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowym Instytutem Badawczym (IMGW-PIB) - wiodącą i największą w Polsce instytucją badawczo-pomiarową, odpowiedzialną za osłonę meteorologiczną i hydrologiczną kraju. Dzięki tej współpracy czytelniczki i czytelnicy Gazeta.pl otrzymają jeszcze więcej eksperckich informacji z zakresu meteorologii i zachodzących zmian klimatycznych.

  • Plebiscyt 'The Best of Moto' 2024 - rusza głosowanie na najlepsze produkty i usługi motoryzacyjne