PERFORMANCE

EFEKTYWNE ROZWIĄZANIA

Performance marketing to dziś jeden z częściej wykorzystywanych modeli reklamy internetowej nastawiony na osiągnięcie konkretnego efektu. Rozumiemy tę potrzebę dlatego w naszej ofercie postawiliśmy silny akcent na rozwój tego obszaru biznesowego.

Korzystając z naszej oferty performance osiągniesz oczekiwany efekt w szybkim czasie. Do tego celu zaprojektowaliśmy specjalne narzędzia, które dopasowujemy i optymalizujemy pod konkretną kampanię. Wszystko po to, by zainspirować użytkownika, wzbudzać w nim intencję zakupową i zachęcić do intencjonalnego kliknięcia.
Zwiększymy ruch na Twojej stronie. Dotrzemy do wartościowego użytkownika zainteresowanego Twoim produktem. Dodatkowo szerokie portfolio serwisów tematycznych w Gazeta.pl pozwala nam na dopasowanie odpowiedniego kontekstu do twojego przekazu reklamowego i tym samym dotarcie do określonej grupy docelowej.

Native Galleries

Galerie produktów, precyzyjnie i kontekstowo dobrane do treści artykułów. Zdjęcia linkują bezpośrednio do karty produktu w sklepie, przez co użytkownik łatwo może zakupić wybrany produkt. Produkt ten to połączenie intencji zakupowej wywołanej pozytywnymi treściami z możliwością jej natychmiastowej realizacji.

Native2Click

Linki reklamowe w artykułach redakcyjnych. Treść linków to jasne, bezpośrednie komunikaty zachęcające użytkownika do określonej interakcji i kierujące do odpowiedniego LP Klienta. Narzędzie realizowane w dwóch wariantach - forma standardowego artykułu lub photostory z większą liczbą zdjęć.

Native Ads

Formaty reklamowe składające się z połączenia grafiki i tekstu, które wyglądem przypominają naturalne elementy serwisów. Emitowane są w różnych miejscach, w ramach serwisów z grupy Gazeta.pl zarówno na desktopie jak i na mobile.

DISPLAY FASHION

Redakcyjny format zintegrowany z feedem  produktowym Klienta, realizowany na specjalnym formacie reklamowym przygotowanym przez dział cpc i emitowany na stronie głównej Avanti24.pl oraz w artykułach.

Best offers

Booster kampanii efektywnościowych, który skupia uwagę na produkcie – jego wyglądzie, cechach produktu i/lub cechach kampanii. Składa się z kilku kafli zawierającymi zdjęcie produktu, krótki opis oraz przycisk call to action.

E-gazetki

Specjalny moduł w formie slajdera z e-gazetkami na stronie głównej Gazeta.pl, który w atrakcyjny sposób eksponuje okładkę gazetki. Dodatkowo każde zdjęcia zwiera button call to action i linkuje bezpośrednio do e-gazetki na stronie Klienta.

Display perfo

Działania na spersonalizowanym pod Klienta display’u poszerzające zasięg kampanii cpc. Składa się ze zdjęć z feedem Klienta oraz przycisków call to action.

Startup/onboard effect

Specjalna kreacja reklamowa z feedem produktowym Klienta z dzienną emisją na SG Gazeta.pl na jednym z wybranych slotów reklamowych: mainboard, primeboard, centralboard lub adboard 1. W kampanii wykorzystywany jest mechanizm rekomendacyjny "feed optimizer„ - oparty na algorytmie, który tworzy ranking najlepiej kliklanych produktów z feedu Klienta na podstawie wcześniejszych działań efektywnościowych. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownikom wyświetlane są najbardziej atrakcyjne produkty z oferty Klienta co wzmacnia efektywność kampanii. Produkt występuje w dwóch wariantach startup - dla nowych Klientów oraz onboard - dla stałych Klientów.

Boks okazje

Slajder zbudowany z kafli eksponujących produkty z oferty Klienta i linkujących bezpośrednio do strony producenta. Każdy kafel zawiera krótki zachęcający opis produktu oraz przycisk call to action.

Marketplace

Serwis e-commerce specjalizujący się w kategorii moda, uroda, obuwie i akcesoria. Avanti to przestrzeń agregująca asortyment różnych marek, dzięki czemu użytkownik ma dostęp do interesujących go produktów w jednym miejscu. Obok przestrzeni produktowej silną stroną serwisu są działania redakcyjne obejmujące m.in.: artykuły modowe o blogerskim charakterze - źródło inspiracji oraz intencji zakupowych dla użytkowników.

Strefa Partnera

Specjalna sekcja realizowana w ramach marketplaces Avanti24.pl pod wybrane okazje oraz sezonowe działania marek takie jak: Black Friday, promocje czy wyprzedaże. Strefa zbudowana jest z modułów, które w atrakcyjny sposób eksponują produkty Klienta oraz odpowiednio dobranych pod te produkty cykli redakcyjnych, które angażują i wzmacniają warstwę inspiracyjną dla użytkowników.

Reklama e-commerce

Galerie produktowe Klienta umieszczone w otoczeniu treści redakcyjnej. Produkt ma na celu inspirować i wzbudzać potrzebę zakupową.

Brand zone effect

Specjalna sekcja wizerunkowo - efektywnościowa zawierająca inspirujący content reakcyjny, feed produktowy oraz branding Klienta. Doskonałe źródło informacji dla użytkowników o działaniach marki oraz atrakcyjna forma zachęty do zakupu produktów. Sekcja posiada szeroką promocję obejmującą dopasowany kontekstowo serwis tematyczny i dedykowany obszar na stronie głównej Gazeta.pl

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

510-022-364

Maja Galanciak

Key Account Manager

biuroreklamy@agora.pl

Napisz e-mail