Do projektu zaangażowaliśmy wiodące redakcje z portfolio Gazeta.pl: moto.pl, sport.pl, weekend.gazeta.pl, podroze.gazeta.pl i kobieta.gazeta.pl, które zapewniły nam rzetelne artykuły skierowane do osób zainteresowanych motoryzacją, podróżami, designem, tematyką lifestylową i sportem. Wykorzystując niestandardowe narzędzia content marketingowe zaprezentowaliśmy markę Škoda w kontekście sprawdzonego partnera.
Multiserwis podzieliliśmy na trzy obszary tematyczne: wolność, bezpieczeństwo i sprawdzony partner, które miały oddać charakter marki. Łączył wartość merytoryczną z jakościowymi zdjęciami oraz interaktywnymi grafikami. Przyciągnął uwagę czytelników, wywołał emocje, stworzył atmosferę oddającą charakter marki i przybliżył przeznaczenie produkowanych wersji modeli.
Wyjątkowym elementem, który wywołał zainteresowanie odbiorców był materiał filmowy z udziałem wybitnego ultramaratończyka i ratownika GOPR Piotra Hercoga, który opowiedział o swojej pasji. Nasz bohater dąży do wytyczenia nowej polskiej drogi na Biegun Południowy przez góry Antarktydy i udowadnia, że niemożliwe nie istnieje. Przedstawiliśmy jego historię i daliśmy dowody na to, że siła marzeń motywuje najbardziej. Dodatkowo zrealizowaliśmy wideorecenzję samochodu Skoda Karoq Scout i starcie charakterów, w którym „na warsztat” wzięliśmy Skodę Kodiaq RS i dwóch redaktorów Moto.pl.
ONE DAY SPECIAL
Kampanię uzupełniliśmy Partnerstwem marki Škoda nad wydarzeniem Dzień Bezpieczeństwa, które przez 24h było obecne w specjalnym, prestiżowym obszarze na stronie głównej Gazeta.pl.