Aktualności

  • Nowa Gazeta.pl: treści, które angażują i pomagają zrozumieć świat

    Nowa Gazeta.pl: treści, które angażują i pomagają zrozumieć świat

    Gazeta.pl kontynuuje zmiany, które rozpoczęła jesienią 2024 r., odpowiadając na oczekiwania internautów. We wtorek, 15 kwietnia br. portal zaprezentował nowe logo symbolizujące zmiany w podejściu do treści i technologii. Nowa strategia Gazeta.pl to odpowiedź na wyzwania świata pełnego fake newsów, polaryzacji i natłoku informacji - stawia na rzetelność, wrażliwość i lepsze zrozumienie potrzeb użytkowników oraz partnerów biznesowych.

  • Plotek.pl świętuje 18. urodziny podczas gali Jupitery Roku

    Plotek.pl świętuje 18. urodziny podczas gali Jupitery Roku

    Plotek.pl to jeden z najpopularniejszych serwisów show-biznesowych w Polsce, który już od 18 lat przybliża internautom życie gwiazd. Ten wyjątkowy jubileusz świętowano 1 kwietnia podczas gali plebiscytu Jupitery Roku serwisu Plotek.pl. Tego wieczoru wręczone zostały prestiżowe statuetki, które trafiły do rąk m.in. Małgorzaty Rozenek-Majdan, Macieja Musiała i Magdy Gessler.

  • Podcast 'Co to będzie' świętuje pierwsze urodziny i rusza z kolejnym spin-offem

    Podcast "Co to będzie" świętuje pierwsze urodziny i rusza z kolejnym spin-offem

    Podcast Gazeta.pl "Co to będzie" świętuje urodziny! Marta Nowak i Miłosz Wiatrowski-Bujacz nagrali specjalny odcinek z publicznością, który ukaże się w czwartek, 13 marca br. o godz. 20:00 na Gazeta.pl i w serwisach streamingowych. Podcast cieszy się dużą popularnością - przez ostatni rok zanotował ponad 60 mln wyświetleń. Wkrótce ruszy też jego wyborczy spin-off "Co to będzie w Belwederze".

  • Miłosz Wiatrowski-Bujacz zaprasza na 'Przegląd międzynarodowy' na Gazeta.pl

    Miłosz Wiatrowski-Bujacz zaprasza na "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl

    Miłosz Wiatrowski-Bujacz, współtwórca popularnego podcastu "Co to będzie", rozpoczyna publikację nowego cyklu dziennikarskiego na Gazeta.pl pt. "Przegląd międzynarodowy". W każdą sobotę o godzinie 10:00 użytkownicy Gazeta.pl będą mogli zapoznać się z najnowszymi analizami wydarzeń ze świata, które nie zawsze znajdują miejsce w codziennym przepływie informacji, ale mają kluczowe znaczenie dla globalnych zależności.

  • Marta Rawicz nową dziennikarką polityczną w Gazeta.pl

    Marta Rawicz nową dziennikarką polityczną w Gazeta.pl

    Marta Rawicz dołączyła do zespołu Gazeta.pl na krótko przed wyborami prezydenckimi w Polsce i w samym środku geopolitycznych przemian spowodowanych polityką amerykańskiej administracji. To moment, w którym wielu Polaków poszukuje rzetelnych informacji.

  • Rozpoczyna się druga edycja plebiscytu 'Jupitery Roku'

    Rozpoczyna się druga edycja plebiscytu "Jupitery Roku"

    W czwartek, 9 stycznia br. wystartowała druga edycja plebiscytu "Jupitery Roku", realizowanego przez redakcję serwisu Plotek.pl pod patronatem Radia ZET. Akcja stanowi podsumowanie show-biznesowych wydarzeń 2024 roku. W jej ramach użytkownicy mogą głosować na ulubione gwiazdy w aż siedmiu kategoriach. Głosowanie potrwa do 23 stycznia.

  • Redakcja Gazeta.pl i Fundacja Avalon stworzyły poradnik dla mediów 'Dostępność.
  • Gazeta.pl rozprawia się z głównymi grzechami internetu

    Gazeta.pl rozprawia się z głównymi grzechami internetu

    W maju tego roku Gazeta.pl zapytała czytelników "Co Cię wkurza w portalach?". Odpowiedzi udzieliło ponad 2000 internautów i internautek, którzy wymienili osiem głównych problemów portali internetowych. Redakcja postanowiła się z nimi zmierzyć i poszukać rozwiązań zmieniających portal w bardziej przyjazny czytelnikom. Wprowadzane zmiany stanowią zapowiedź nowej strategii i pozycjonowania Gazeta.pl.

  • 'Ryzykanci' - kampania społeczna Gazeta.pl zdobywa prestiżowe nagrody i nominacje

    "Ryzykanci" - kampania społeczna Gazeta.pl zdobywa prestiżowe nagrody i nominacje

    Projekt "Ryzykanci" realizowany przez Gazeta.pl we współpracy z agencją Panowie Programiści i TWIN Collective, zdobył liczne wyróżnienia i nominacje w konkursach branżowych. Kampania, która porusza temat zdrowia psychicznego mężczyzn, spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem czytelników i branży mediowej.

  • Za nami siódma edycja plebiscytu 'The Best of Moto'

    Za nami siódma edycja plebiscytu "The Best of Moto"

    "The Best of Moto" to jeden z najbardziej prestiżowych plebiscytów w polskiej branży motoryzacyjnej, który od lat prezentuje trendy na rynku samochodów. Za nami już siódma edycja konkursu, w którym laureatów wskazują nie tylko eksperci w dziedzinie motoryzacji, ale także internauci. W tym roku oddali oni ponad 45 tys. głosów na laureatów spośród 14 kategorii specjalnych oraz kategorii głównej. Samochodem roku 2024 "The Best of Moto" został hybrydowy Hyundai Santa Fe.

  • 'To nie takie proste' - nowy program od Gazeta.pl

    "To nie takie proste" - nowy program od Gazeta.pl

    Już we wtorek, 26 listopada br. na Gazeta.pl zadebiutuje wideopodcast "To nie takie proste" prowadzony przez Grzegorza Sroczyńskiego. Jego gośćmi będą publicyści, aktywiści, pisarze, politycy czy historycy. Format będzie można oglądać na stronie głównej Gazeta.pl oraz na profilu Gazeta.pl na YouTube i słuchać na najlepszych platformach podcastowych.

  • Serwisy marketplace Gazeta.pl z nową ofertą na Black Week

    Serwisy marketplace Gazeta.pl z nową ofertą na Black Week

    Gazeta.pl również w tym roku dołącza do akcji z okazji Black Week. W czasie tego gorącego okresu zakupowego użytkowniczki i użytkownicy serwisów marketplace Avanti24.pl i Czterykaty.pl będą mogli skorzystać z atrakcyjnych rabatów, przygotowanych przez najlepsze marki z branż mody, urody i urządzania wnętrz.

PRODUKTY REKLAMOWE

PERFORMANCE

Wymierność działań i ich konkretne efekty to podstawa, jaką zapewniamy reklamodawcom

WIĘCEJ >

DISPLAY / DIRECT

Klasyczna, a jednocześnie najpopularniejsza forma reklamy

WIĘCEJ >

PROGRAMMATIC

Programmatic to nowoczesna i zautomatyzowana metoda zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowej online

WIĘCEJ >

CONTENT MARKETING

Ciekawe, zajmujące i angażujące treści, dostosowane do precyzyjnie określonego użytkownika

WIĘCEJ >

O NAS

SIŁA GAZETA.PL

Jesteśmy jedną z wiodących grup wydawniczych w Polsce

12,9 MLN RU/mies.
411 MLN PV/mies.

JESTEŚMY TAM, GDZIE NASI UŻYTKOWNICY

85%

Użytkowników korzysta
WYŁĄCZNIE Z URZĄDZEŃ MOBILNYCH

Źródło: Mediapanel PBI/ Gemius, 03.2025, display, SM dane własne Gazeta.pl sp.zo.o, 2025

AKTYWNOŚĆ

Viewability twojej reklamy to nasza obsesja. Nieustannie optymalizujemy wskaźniki reklamowe.

DISPLAY VIEWABILITY

utrzymujemy średni wskaźnik na poziomie

71%

WIDEO VIEWABILITY

średni poziom na formatach wideo

90%

WIDEO COMPLETION RATE

utrzymujemy na poziomie

71%

Źródło: dane własne Gazeta.pl sp. z o. o., 2025

UŻYTKOWNICY
ZAANGAŻOWANIE
Wiemy, jak zainteresować użytkownika

ponad 31

ODSŁONna użytkownika

27 min. 59 sek.

ŚREDNI CZASspędzony na stronie*

Źródło: Mediapanel PBI/ Gemius, 03.2025, display, *czas jaki użytkownicy spędzają na serwisach Gazeta.pl w ciągu miesiąca.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507 095 615

Monika Kotarska
Ekspert ds. reklamy internetowej

BIUROREKLAMY@GRUPAGAZETA.PL