„The Best of Moto" to jedyny w swoim rodzaju plebiscyt na polskim rynku. W jego ramach firmy zgłaszają swoich kandydatów do 14 kategorii specjalnych, 4 kategorii eksperckich oraz najważniejszej kategorii głównej: The Best of Moto. Tej jesieni, już po raz siódmy, czytelnicy Moto.pl i Gazeta.pl wspólnie z motoryzacyjnymi ekspertami oddali głosy na najciekawsze samochody, motocykle, produkty i usługi motoryzacyjne, które zadebiutowały w ciągu ostatniego roku.
Nagrodę główną „The Best of Moto" przyznało jury, w skład którego weszli nie tylko dziennikarze serwisu Moto.pl, ale także przedstawiciele innych mediów, specjalizujący się w dziedzinie motoryzacji oraz internauci, którzy oddali ponad 45 tys. głosów. Zwycięzcą okazał się samochód Hyundai Santa Fe. Drugie miejsce w głównej kategorii zajęło Audi A5, a trzecie – kolejny duży SUV, Mazda CX-80.
– Tegoroczny zwycięzca kategorii głównej plebiscytu „The Best of Moto", czyli samochód roku Moto.pl to ciekawa odmiana po laureatach z poprzednich lat. Ostatnio główną nagrodę w „The Best of Moto" zdobywały samochody elektryczne (Ford Mustang Mach-E, Renault Megane E-Tech) i typowo miejskie modele z napędem hybrydowym (Toyota C-HR). Tym razem czytelnicy i jurorzy zdecydowali inaczej. Czy to oznacza powrót dużych aut należących do tradycyjnych kategorii? Zobaczymy. Jeśli tak się stanie, nie będzie to pierwszy raz, kiedy „The Best of Moto" wyprzedził rynkowe trendy – komentuje redaktor naczelny Moto.pl, Łukasz Kifer.
Oprócz nagrody głównej wręczono także 14 nagród specjalnych. Zwycięzcy w tych kategoriach zostali wyłonieni głosami internautów. W tym roku zwyciężyli:
Bardzo ważną część plebiscytu stanowią także cztery kategorie eksperckie, w których o zwycięzcach decyduje wyselekcjonowane grono jury. Nagrodzeni w tych kategoriach to:
Nagrody zostały wręczone podczas uroczystej gali w Pałacu Zamoyskich. Wydarzenie poprowadziła Anna Lucińska – aktorka, konferansjerka i zwyciężczyni w kategorii Moto Influencerka Roku w 2022 roku.
– Tegoroczna edycja The Best of Moto bez wątpienia była dla nas po wieloma względami wyjątkowa. Zanotowaliśmy rekordowe zainteresowanie plebiscytem, w którym nasi czytelnicy oddali ponad 45 tysięcy głosów. Jak co roku postawiliśmy na szeroką, wielokanałową promocję wydarzenia obejmującą outdoor, prasę, radio oraz oczywiście internet. Pozwoliło nam to jeszcze lepiej dotrzeć z informacją o wydarzeniu do naszych czytelników i klientów. Bardzo cieszymy się też ze współprac z niesamowitymi ekspertami, którzy zasiedli w jury w kategoriach eksperckich, oraz z prowadzącą galę Anną Lucińską – powiedziała Małgorzata Kubalska, head of marketing b2b, odpowiedzialna za organizację plebiscytu.
Moto.pl to jeden z czołowych serwisów motoryzacyjnych w polskim internecie należący do portalu Gazeta.pl. Serwis łączy w sobie motoryzację, biznes i eko-trendy. Na portalu znaleźć można autorskie materiały, komentarze, teksty i opinie.