Aktualności
-
Razem dla Gazy. Gazeta.pl i Polska Misja Medyczna zbierają środki na pomoc mieszkańcom Strefy Gazy
Pokrycie kosztów transportu i utrzymania jordańskich medyków do ogarniętej wojennym chaosem i kryzysem humanitarnym Strefy Gazy - to cel, który połączył portal Gazeta.pl i organizację pozarządową Polska Misja Medyczna (PMM). Dzięki wysiłkom, doświadczeniu i kontaktom PMM każdy Polak i Polka mogą pomóc w ratowaniu życia mieszkańców Gazy i dołączyć do zbiórki na wysłanie kolejnych lekarzy do miejscowego szpitala. Wspólna zbiórka to efekt współpracy Gazeta.pl i PMM.
-
"Z bliska" - nowy program Małgorzaty Rozenek-Majdan w Gazeta.pl
W jesiennej ramówce Gazeta.pl zadebiutuje nowy program publicystyczny - "Z bliska", którego prowadzącą została Małgorzata Rozenek-Majdan. Wideocast to szczere rozmowy z osobami mającymi realny wpływ na polską rzeczywistość - politykami, przedstawicielami świata kultury i przedsiębiorcami.
-
Startuje głosowanie w plebiscycie Top Avanti24!
W tym roku popularny plebiscyt Top Avanti powrócił pod nazwą Top Avanti24. Czytelniczki Avanti24.pl oraz serwisów z grupy Gazeta.pl wybiorą ulubione kosmetyki w pięciu kategoriach. Wśród kategorii znalazła się także specjalna Next Top Beauty, dedykowana debiutującym i innowacyjnym markom, w której laureata wskaże redakcja Avanti24.pl. Głosowanie rozpoczęło się 8 września i potrwa do 21 września do godziny 23.59.
-
Lektura za trzy punkty. Gazeta.pl zaprasza na Magazyn.Sport.pl przed mistrzostwami Europy koszykarzy
Pogłębione teksty, śmiałe felietony i ważne rozmowy dotyczące różnych aspektów świata sportu, tym razem - polskiej koszykówki. Magazyn.Sport.pl to obowiązkowa pozycja dla wszystkich fanów i fanek dobrej sportowej lektury. Po sukcesach poprzednich edycji, czas na kolejną odsłonę projektu, której motywem przewodnim będzie EuroBasket 2025, czyli tegoroczne Mistrzostwa Europy w koszykówce mężczyzn. Jeszcze przed startem wydarzenia, redakcja Sport.pl opublikuje osiem premierowych tekstów tworzących spójny, wysokiej jakości magazyn online. Pierwszy z nich pojawi się w poniedziałek, 25 sierpnia.
-
Startuje plebiscyt Top Avanti24 w nowej formule. Zgłoszenia do 31 sierpnia
Avanti24.pl (grupa Gazeta.pl) ogłasza rozpoczęcie naboru do nowej edycji plebiscytu Top Avanti24 - kontynuacji cenionego w branży projektu Top Avanti, tym razem w odświeżonej i jeszcze bardziej angażującej formule. Do udziału zapraszane są marki z branży beauty, które chcą zaprezentować swoje produkty szerokiej grupie użytkowniczek serwisu oraz zawalczyć o prestiżowy tytuł Top Avanti24.
-
Gazeta.pl nawiązuje współpracę z kanałem "Kartografia Ekstremalna"
Gazeta.pl nawiązała współpracę z Szymonem Pifczykiem, twórcą popularnego kanału internetowego "Kartografia Ekstremalna", znanego z prezentowania danych demograficznych, gospodarczych czy społecznych w formie intrygujących map i infografik. Dzięki partnerstwu użytkownicy portalu zyskają dostęp do nowych, atrakcyjnych wizualnie opracowań danych.
-
"O co chodzi?" - nowy program od Gazeta.pl
Gazeta.pl przygotowała nowy format wideo skierowany do osób, które chcą lepiej rozumieć otaczający je świat. "O co chodzi?" to program wyjaśniający najważniejsze i najbardziej złożone tematy ze świata i Polski - w prosty, przystępny sposób. Prowadzi go Kacper Tomaszewski, twórca młodego pokolenia.
-
"Rozmowy apetyczne" - nowy cykl wideo z Mateuszem Gesslerem już na Gazeta.pl
Na Gazeta.pl rusza cykl wideo "Rozmowy apetyczne", którego gospodarzem jest ceniony kucharz i restaurator - Mateusz Gessler. W serii sześciu odcinków zaproszeni goście rozmawiają o tym, co daje im energię do działania i sprawia, że codzienność smakuje lepiej.
-
Magazyn Sport.pl o kobiecym futbolu i historycznym awansie Polek do Euro 2025
Redakcja Sport.pl (Gazeta.pl) przygotowała kolejną edycję magazynu premium online - tym razem poświęconą kobiecemu Euro 2025. Projekt powstał z okazji historycznego awansu reprezentacji Polski na ten turniej. Na łamach Magazyn.Sport.pl redakcja zaproponuje autorskie, pogłębione materiały dotyczące społeczno-kulturalnego znaczenia kobiecej piłki. Relacje z Euro 2025 obsłuży na miejscu korespondent Sport.pl Dawid Szymczak, specjalista od piłki kobiecej, nagrodzony w kategorii Publikacja Roku w konkursie Wirtuale 2025.
-
"A pamiętasz jak?" - nowy wideocast od Sport.pl
-
Konkurs z Gazeta.pl oraz Digital One podczas Regat Reklamy 2025
-
"Wybór prezydenta to nie kwestia smaku" - Gazeta.pl dołącza do akcji profrekwencyjnej
Już 1 czerwca odbędzie się II tura wyborów prezydenckich w Polsce. Z tej okazji Gazeta.pl wspólnie z agencją Twin .collective rozpoczyna kampanię "Dowiedz się (jak naj)więcej", której celem jest zachęcenie do udziału w głosowaniu oraz wsparcie obywateli w podjęciu świadomej decyzji. Inicjatywa ma zwiększyć świadomość wyborczą i zaangażowanie społeczne, przypominając, że każdy wybór ma znaczenie.
-
Podcast Gazeta.pl "Co to będzie" na żywo na festiwalu MDAG
Po marcowym sukcesie jubileuszowego odcinka nagrywanego w kinie Helios, twórcy podcastu "Co to będzie" - Marta Nowak i Miłosz Wiatrowski-Bujacz - ponownie wystąpili przed publicznością. Specjalny odcinek na żywo został zarejestrowany 15 maja w warszawskiej Kinotece podczas 22. edycji festiwalu Millennium Docs Against Gravity. Nagranie jest już dostępne na Gazeta.pl.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Ewa Walas awansuje na stanowisko wicenaczelnej Gazeta.pl
-
Gazeta.pl prezentuje nowy format premium - Magazyn Projekt
Redakcja Gazeta.pl stworzyła nowy format premium - Magazyn Projekt przeznaczony dla miłośników piękna, innowacji i dobrego wzornictwa. W każdym wydaniu magazynu czytelnicy i czytelniczki znajdą inspirujące wywiady, fascynujące historie oraz projekty, które intrygują.
-
Nowa Gazeta.pl: treści, które angażują i pomagają zrozumieć świat
Gazeta.pl kontynuuje zmiany, które rozpoczęła jesienią 2024 r., odpowiadając na oczekiwania internautów. We wtorek, 15 kwietnia br. portal zaprezentował nowe logo symbolizujące zmiany w podejściu do treści i technologii. Nowa strategia Gazeta.pl to odpowiedź na wyzwania świata pełnego fake newsów, polaryzacji i natłoku informacji - stawia na rzetelność, wrażliwość i lepsze zrozumienie potrzeb użytkowników oraz partnerów biznesowych.