Wideopodcast Gazeta.pl wyróżniony przez redakcję "Media Marketing Polska"

Wideopodcast "Co to będzie" otrzymał tytuł "Debiut Roku" w opublikowanym 2 kwietnia br. raporcie "Audio", stworzonym przez redakcję branżowego miesięcznika "Media Marketing Polska".
Wideopodcast Gazeta.pl wyróżniony przez redakcję 'Media Marketing Polska'
Fot. Gazeta.pl

„Co to będzie" to wideopodcast polityczny prowadzony przez Martę Nowak, dziennikarkę Gazeta.pl oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza, twórcę popularnego profilu @milosz.miedzy.innymi na Instagramie. Jego celem jest przybliżenie słuchaczom sytuacji politycznej w Polsce i na świecie. Każda odsłona podcastu jest podzielona na dwie części. Pierwsza stanowi podsumowanie wydarzeń z minionego tygodnia, a druga – pogłębioną analizę wybranego tematu.

„Co to będzie" to podcast dla osób, które chcą się lepiej zorientować w tym, co dzieje się w Polsce i na świecie – mówi Marta Nowak, gospodyni podcastu. – Omawiamy gorące tematy, o których każdy coś tam w mediach słyszał, ale niekoniecznie są one takie proste – jak budowa CPK, wybory w USA czy protesty rolników. Pokazujemy, co mówią politycy i co mówią dane. No i – to podstawa – odbywa się to wszystko bez śmiertelnej powagi – dodaje.

Podcast „Co to będzie", który zadebiutował w lutym 2024 r., przekroczył już 3 mln emisji (dane na 8 marca br). Nowych odcinków można słuchać i oglądać w każdy czwartek o godz. 20:00 na stronie głównej Gazeta.pl oraz na platformach YouTube, Spotify i Apple Podcasts.

Nagroda w raporcie redakcji „Media Marketing Polska" to kolejne już wyróżnienie dla podcastów Gazeta.pl. W ubiegłym roku w konkursie „Podcast Roku" została nagrodzona dziennikarka portalu Agata Porażka i jej podcast „Zetka z Zetką".

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

  • Link został skopiowany