Oferta reklamowa Gazeta.pl została wzbogacona o prerolle rich media, czyli prerolle z interakcjami.
Fot. Gazeta.pl
REKLAMA
REKLAMA
Proponujemy 5 nowoczesnych produktów:
REKLAMA
Interaktywny preroll z kurtyną poziomą
Interaktywny preroll z kurtyną pionową
Preroll w formie slidera z dwoma wideo
Przycisk na reklamie wideo
Interaktywny preroll z kreacją click2shop
Korzyści oferowane przez nowe formaty:
Większe zaangażowanie widzów – interaktywne nakładki do prerolli zachęcają do klikania i uważnego oglądania spotu, co prowadzi do większej interakcji i zainteresowania treścią reklamową.
Wzbogacenie komunikatu prerolla – uatrakcyjnienie kreacji dzięki dodatkowym elementom oraz możliwość przekazania większej ilości informacji o produkcie lub usłudze, co zwiększa wartość przekazu.
Lepsze doświadczenie użytkownika – interaktywne elementy mogą dostarczać bardziej angażujące i personalizowane doświadczenia, co prowadzi do wyższej satysfakcji użytkownika i pozytywnych skojarzeń z marką.
Wyższa efektywność kampanii – dzięki interaktywności, użytkownicy mogą bezpośrednio wchodzić w interakcje z reklamą, co może prowadzić do wyższych wskaźników konwersji i lepszych wyników kampanii.
Budowanie świadomości marki i wyróżnienie na tle konkurencji – zastosowanie innowacyjnych rozwiązań przyciąga uwagę i pozostawia trwałe wrażenie, co pomaga w budowaniu i utrwalaniu świadomości marki wśród odbiorców i buduje wizerunek marki jako nowoczesnej i dynamicznej.