Co to będzie w Ameryce. O wyborach tak, że chcesz słuchać

Polaków interesuje to, co dzieje się za oceanem - udowadnia to sukces wideocastu Gazeta.pl "Co to będzie w Ameryce", który ruszył 6 września. Połowa projektu przybliżająca wybory w USA już za nami. Każdy odcinek "Co to będzie w Ameryce" notuje średnio ponad ćwierć miliona wyświetleń.
Co to będzie w Ameryce
Fot. Gazeta.pl

Efekt uruchomienia „Co to będzie w Ameryce" na Spotify był widoczny już po tygodniu. Każdy odcinek trafia na listę Top Episodes Poland, utrzymując się tam przez kilka dni. 14 września na liście znalazły się aż trzy odcinki jednocześnie, w tym odcinek specjalny poświęcony debacie Trump-Harris, który zadebiutował na 29. miejscu.

„Co to będzie w Ameryce" to także przegląd kampanijnych wydarzeń publikowany co wtorek. Teksty te należą do najpopularniejszych na Gazeta.pl. Dodatkowo, dla osób poszukujących szybkiego dostępu do informacji, uruchomiliśmy kanał nadawczy „Co to będzie w Ameryce", który dostarcza subskrybentom najważniejsze wiadomości prosto na telefon.