Oddaliśmy w ręce rodziców NIVEA BABY. Mój pierwszy krem aby mogli przetestować, a następnie podjąć świadomą decyzję wyboru pierwszego kremu dedykowanego delikatnej skórze ich pociech.
W trzech etapach testu konsumenckiego wybraliśmy 100 testerów, którzy na skórze swojej i swoich maluchów testowali krem NIVEA BABY Mój pierwszy krem. Następnie wyrazili swoje opinie na temat produktu, które opublikowaliśmy na serwisie eDziecko.pl w materiale wynikowym, gdzie zamieściliśmy również infografiki dotyczące wyników testu.
Przez pięć miesięcy trwania akcji docieraliśmy do rodziców małych dzieci za pomocą dedykowanych działań – ośmiu materiałów natywnych, pięciu materiałów wideo – MYKów, a przede wszystkim dzięki testowi konsumenckiemu 100 testerów; 3 etapy testu konsumenckiego.
Dzięki działaniom dopasowanym do potrzeb marki Nivea Baby dotarliśmy z naszą komunikacją do grupy rodziców (użytkowników w wieku 25-44 lata), którzy byli najbardziej zainteresowani skuteczną pielęgnacją maluchów.
Głównymi odbiorcami naszych treści były kobiety (61%), które bardzo pozytywnie oceniły produkt NIVEA BABY. Mój pierwszy krem.
We współpracy z marką Nivea osiągnęliśmy cztery kluczowe cele, które postawiliśmy sobie na początku akcji:
- Zaangażowaliśmy użytkowników, prezentując sposoby na pielęgnację skóry najmłodszych, zachęciliśmy ich rodziców do pogłębiania wiedzy z zakresu pielęgnacji, do przetestowania kremu dedykowanego maluchom, a także do stworzenia niebanalnych gadżetów.
- Przybliżyliśmy produkt naszego Partnera za sprawą dedykowanemu obszarowi, dzięki któremu użytkownicy mogli z łatwością trafić na stronę poświęconą produktom Nivea Baby.
- Dotarliśmy do świadomości użytkowników z grupy docelowej za sprawą szerokiej promocji materiałów wchodzących w skład projektu.