Na potrzeby promocji konkursu został nagrany film (kliknij) w formie animacji poklatkowej. Promocja konkursu była prowadzona wielokanałowo: Strona główna serwisów Gazeta.pl, Ugotuj.to Newsletter :Ugotuj.to Fanpage: Haps.pl, Ugotuj.to, Gazeta.pl Instagram : Haps.pl
Jeszcze tuż przed świętami przeprowadziliśmy drugi konkurs: Świąteczne klasyki #poswojemu” – podaj swój wyjątkowy, świąteczny przepis. Nagrodami były 3 karty podarunkowe oraz 3 zestawy akcesoriów IKEA.
Warsztaty
Podczas trwania akcji zespół redakcji „Haps” zorganizował w Kuchni Spotkań IKEA warsztaty dla 60 osób. W efekcie czego powstało 16 autorskich odcinków a’la Haps. Wszystkie były wysyłane do uczestników z Kuchni Spotkań IKEA, a dodatkowo zostały zamieszczone w sekcji specjalnej #poswojemu w dziale warsztaty.