Bank Millennium:
Mądre oszczędzanie

23.06.2014
A A A
Czy potrafisz oszczędzać? Czy wiesz jak i za pomocą jakich narzędzi odkładać pieniądze? Szukaliśmy odpowiedzi na te i na wiele innych pytań wraz z Bankiem Millennium na łamach cyklu redakcyjnego w ogólnopolskim wydaniu Gazety Wyborczej "Mądre Oszczędzanie" oraz w dedykowanym akcji serwisie Wyborcza.biz/Mądre oszczędzanie. Dzięki połączeniu siły prasy i internetu zaprezentowaliśmy Bank Millennium jako instytucję posiadającą odpowiednie narzędzia i rozwiązania dla swoich klientów w dziedzinie oszczędzania. Postawiliśmy na crossmediowość i eksperckość.

Prasa
W każdą środę na łamach Gazety Wyborczej nasi czytelnicy mogli znaleźć treści z cyklu  „Mądre oszczędzanie”, a w nich porady specjalistów w dziedzinie oszczędzania oraz odpowiedzi na pytania, jak efektywnie zarządzać swoimi finansami? W cyklu publikowaliśmy również wypowiedzi eksperta Banku Millennium pośród innych specjalistów finansowych oraz dane z raportu przygotowanego przez Bank Millennium. Stały element cyklu stanowiła także informacja redakcyjna o zagadnieniach, jakie planowaliśmy poruszyć w następnym artykule. Takie działanie umożliwiło nam podtrzymanie zainteresowania naszych czytelników poruszanym tematem.


Serwis

Centrum działań internetowych  była dedykowana akcji sekcja na serwisie Wyborcza.biz „Mądre oszczędzanie”. W serwisie w sposób kompleksowy prezentowaliśmy zagadnienia związane z oszczędzaniem, doradzaliśmy, jakie narzędzia proponowane przez banki zagwarantują, że nasze działania przyniosą oczekiwany efekt.
Akcję  wsparliśmy silną i intensywną promocją redakcyjną na portalu Gazeta.pl w serwisach dopasowanych tematycznie.



Przeprowadziliśmy także  sondy uliczne, które umożliwiły nam sprawdzenie czy Polacy chcą i potrafią oszczędzać oraz dlaczego tego nie robią. Pytaliśmy napotkanych przechodniów między innymi o to, czy i w jaki sposób oszczędzają.

 


Ekspert Banku Millennium obecny był również online.


 


Efekty:

Spójna komunikacja wykorzystująca dobrane tematycznie i branżowo media Agory pozwoliła na stworzenie atrakcyjnej dla odbiorców akcji i zaprezentowanie Klienta szerokiemu gronu odbiorców.
Akcja  „Mądre oszczędzanie” trwała od 23 października do 31 grudnia 2013 roku. "



Partnerowi zapewniliśmy: partnerstwo sekcji redakcyjnej „Mądre oszczędzanie” na serwisie Wyborcza.biz, partnerstwo cyklu redakcyjnego w ogólnopolskim wywiadu Gazety Wyborczej oraz reklamę przy kontekstach redakcyjnych w prasie i internecie.

Wierzymy że dzięki akcji „Mądre oszczędzanie” przekonaliśmy wielu Polaków, że warto zabezpieczać swoją finansową przyszłość. Wskazaliśmy im również narzędzia, dzięki którym będą mogli efektywnie zarządzać swoimi finansami.

 

* Dane własne Wydawcy Agora S.A.
** Gemmius Treafic styczeń 2014

 

 


Prasa

W każdą środę na łamach Gazety Wyborczej nasi czytelnicy mogli znaleźć treści z cyklu „Mądre oszczędzanie”, a w nich porady specjalistów w dziedzinie oszczędzania oraz odpowiedzi na pytania, jak efektywnie zarządzać swoimi finansami? W cyklu publikowaliśmy również wypowiedzi eksperta Banku Millennium pośród innych specjalistów finansowych oraz dane z raportu przygotowanego przez Bank Millennium. Stały element cyklu stanowiła także informacja redakcyjna o zagadnieniach, jakie planowaliśmy poruszyć w następnym artykule. Takie działanie umożliwiło nam podtrzymanie zainteresowania naszych czytelników poruszanym tematem.

Wizualki z prasy.

Wypowiedzi eksperta Banku Millennium.

Wizualki z prasy.