Blue City:
Fashion Blogger Fest

01.02.2013 10:21
A A A
8 września 2012 dzięki współpracy serwisu Lula.pl oraz C.H. Blue City bloggerki, bloggerzy, eksperci z branży fashion, specjaliści od fotografii modowej, wizażyści oraz przedstawiciele mediów spotkali się na pierwszej w Polsce konferencji poświęconej blogosferze modowej. Naszym celem było inspirowanie opiniotwórczego środowiska bloggerów i budowanie wśród nich pozytywnego wizerunku,  a w efekcie dotarcie do grupy celowej partnera: młodych, wykształconych wielkomiejskich kobiet dzięki  wykorzystaniu mechanizmów WOMM.

 

 

Przed godziną zero - było głośno
14 sierpnia w serwisie Lula.pl stworzyliśmy specjalną, obrandowaną sekcję poświęconą Fashion Blogger Fest, gdzie zachęcaliśmy do udziału w konferencji i publikowaliśmy wszystkie niezbędne informacje.
Ważną częścią strony była wyeksponowana podsekcja partnera. Publikowaliśmy w niej na bieżąco najświeższe, szczegółowe informacje o dodatkowych atrakcjach, jakie dla uczestników konferencji przygotowali poszczególni najemcy C.H. Blue City. Partner mógł liczyć na nasze pełne wsparcie w trakcie projektowania graficznego.


Szczegółowe informacje na temat konferencji użytkownicy mogli znaleźć również na specjalnie stworzonym wydarzeniu w serwisie Facebook.com, którego interaktywna forma umożliwiła stały kontakt z zainteresowanymi (później z uczestnikami), odpowiadanie na ich pytania i rozwiewanie wątpliwości, a także dzielenie się opiniami, relacjami i zdjęciami.
Informację o Fashion Blogger Fest zamieściły także redakcje serwisów Grupy Gazeta.pl:  CoJestGrane.Gazeta.pl, Groszki.pl, Kobieta.Gazeta.pl. Zapowiadało ją także wiele niezależnych specjalistycznych serwisów na temat mody oraz sami bloggerzy.

Działania redakcyjne wsparła kampania odsłonowa: doublebillboard m.in. w serwisach Groszki.pl, WysokieObcasy.pl, Kobieta.Gazeta.pl oraz box AdTaily na blogach takich jak: Makelifeeasier.pl, Maddinka.com, Dennyrose.pinger.pl. Działania zwieńczyła kampania autopromocyjna w ramach portalu Gazeta.pl. Kreacje przygotował zespół graficzny Gazeta.pl.

Konferencja: forum wiedzy, moc atrakcji
8 września ponad 150 bloggerów spotkało się w C.H. Blue City. Fashion Blogger Fest okazał się unikalną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń z ekspertami w dziedzinie stylizacji, fotografii mody, marketingu i promocji blogów.

Do dyspozycji uczestników oddano showroomy, gdzie bloggerzy brali udział w sesjach z wykorzystaniem ubrań z wybranych sklepów C.H. Blue City, a także profesjonalne stanowiska makijażowe. Na zakończenie części merytorycznej odbył się pokaz mody w formie tańca, a każdy z uczestników otrzymał upominek - zestaw kosmetyków, kuponów rabatowych oraz bieliznę.




Partner był stale obecny na konferencji: prowadzący podkreślał jego zaangażowanie, logo C.H. Blue City oraz jego najemców biorących udział w akcji pojawiało się na specjalnie przygotowanych slajdach w trakcie przerw, przed rozpoczęciem i na zakończenie konferencji. Zadbaliśmy o ekspozycję rollupów i innych materiałów reklamowych najemców Partnera oraz o zaakcentowanie Partnera wraz z najemcami biorącymi udział w akcji w relacjach foto i wideo.

Fani serwisu Lula.pl na Facebook.com byli na bieżąco informowani o tym, co się dzieje na konferencji. Po jej zakończeniu zamieściliśmy obszerną relację, wraz ze zdjęciami i materiałem wideo, w serwisie Lula.pl oraz na facebook'owym wydarzeniu jej dedykowanym.



Efekty:
Fashion Blogger Fest odbiło się szerokim echem w sieci. Informacja o konferencji pojawiła się na ponad 70 blogach, których autorzy chętnie relacjonowali szczegółowy przebieg wydarzenia, publikowali zdjęcia swoich stylizacji wykonane w trakcie imprezy i odsyłali do strony C.H. Blue City. Czytelnicy blogów aktywnie komentowali wydarzenie i żałowali, że ich z nami nie było: rekordowy wpis zgromadził ponad 85 komentarzy.