Idealny cykl Gazeta.pl dla tych, którzy poszukują porad jakimi działaniami mogą poprawić stan naszej planety! Coraz częściej zdajemy sobie sprawę z faktu, że to, jak dbamy o środowisko, ma wpływ na nas samych. Nie tylko ograniczamy użycie plastików czy kupujemy kosmetyki o dobrych składach, lecz także rezygnujemy z dalekich podróży samolotem – więcej szczegółów o tych rozwiązaniach oraz przydatnych porad jak możemy mieć los planety we własnych rękach właśnie w cyklu „Klimatycznie”. Razem z ekspertami prześwietlamy etykiety (eko)kosmetyków, szukamy hitów i kitów, sprawdzamy biodegradowalność opakowań i wpływ na środowisko produktów, które znajdują się naszym codziennym jadłospisie.
Co drugi wtorek o godzinie 16 na Gazeta.pl!
Korzyści dla Klienta:
- Obecność w cyklu wspomagającym codzienne decyzje zakupowe użytkowników dot. kosmetyków
- Ekspozycja marki w otoczeniu angażujących treści – tematyka związana z ratowaniem naszej planety
- Dotarcie do świadomych użytkowników intencjonalnie poszukujących treści o ekokosmetykach
- Budowanie pozytywnego wizerunku marki – zaangażowanie w działania na rzecz ochrony środowiska