Programmatic

OPEN MARKET

Dla reklamodawcy uczestnictwo w takim rynku oznacza dostęp do najszerszego możliwego inventory i elastyczne kształtowanie budżetu.

Otwarta aukcja, dostępna na tych samych zasadach dla wszystkich kupujących. W Open Market informacja o możliwości zakupu odsłony jest wysyłana do uczestników rynku i wygrywa ten, kto oferuje najwięcej. Dla wydawcy taki model daje możliwość optymalizacji wykorzystania powierzchni (każda odsłona jest sprzedawana za maksymalnie wysoką cenę, jaką ktoś chce zapłacić) oraz dostęp do puli kampanii niedostępnych w modelu direct. Dla reklamodawcy uczestnictwo w takim rynku oznacza dostęp do najszerszego możliwego inventory i elastyczne kształtowanie wydatków. Przy dużej ilości dostępnej powierzchni cena CPM może być bardzo niska.

 

Chcesz poznać szczegóły oferty? Skontaktuj się z nami >>kliknij

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl