Display/Direct

Kampanie dedykowane

W portfolio grupy Gazeta.pl znajdują się serwisy z różnych kategorii tematycznych. Emisje dedykowane umożliwiają swobodny wybór tylko tych, które spełniają oczekiwania naszych Klientów. Dzięki temu docieramy z reklamą do odpowiedniej grupy odbiorców przy określonym kontencie.

tworzone są przez sztab profesjonalnych dziennikarzy, znających potrzeby i zainteresowania swoich czytelników. Mając tę wiedzę, możemy zaoferować ekspozycję marki w odpowiednim otoczeniu i zapewnić dotarcie do wyjątkowej grupy użytkowników.

W ramach kampanii dedykowanej istnieje możliwość wyboru konkretnego serwisu lub pakietu serwisów, dobieranych indywidualnie w zależności od potrzeb reklamodawcy. Emisje w ramach kampanii rozliczane są w modelu CPM i są uzależnione od zamówionej liczby odsłon reklamowych.

Chcesz poznać szczegóły oferty? Skontaktuj się z nami >>kliknij

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl