Aktualności

Znamy zwycięzców czwartej edycji plebiscytu „The Best of Moto”

Za nami czwarta edycja jednego z najważniejszych plebiscytów motoryzacyjnych w Polsce – „The Best of Moto”. Podczas uroczystej gali, która odbyła się w czwartek, 25 listopada 2021 r., ogłoszeni zostali zwycięzcy w 11 kategoriach specjalnych i 4 eksperckich. Przyznano również nagrodę główną, która głosami jurorów i internautów trafiła do Forda Mustanga Mach-E.
Czwarta edycja plebiscytu „The Best of Moto” już po raz drugi odbywała się w czasach pandemii, która spowodowała znaczące zmiany w niemal wszystkich dziedzinach życia, także w motoryzacji. Postępująca digitalizacja, nacisk na ekologię i bezpieczne przemieszczanie się, a także globalne utrudnienia związane z produkcją znalazły swoje odbicie w wynikach plebiscytu.

Jednocześnie „The Best of Moto” jest wydarzeniem bezprecedensowym na polskiej mapie eventów motoryzacyjnych – to jedyny plebiscyt, który odbywa się cyklicznie i nie został przerwany przez pandemię.

Uroczysta gala wieńcząca czwartą już edycję „The Best of Moto” odbyła się w czwartek, 25 listopada 2021 r. Gospodarzem wieczoru był Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl. Relację z gali można zobaczyć na Moto.pl.

W plebiscycie „The Best of Moto” nagrodę główną przyznaje jury, w skład którego wchodzą nie tylko dziennikarze serwisu Moto.pl, ale także przedstawiciele innych mediów, specjalizujący się w dziedzinie motoryzacji. Oprócz tego swoich faworytów wskazują internauci, którzy w tym roku oddali ponad 16 tysięcy głosów. Podczas czwartej edycji wydarzenia do finału zakwalifikowało się 14 samochodów, a prestiżowy tytuł „The Best of Moto” trafił do Forda Mustanga Mach-E.

– O tym, że dla Forda ten model jest niezwykle istotny świadczy m.in. fakt, że do jego projektu został stworzony specjalny, kameralny zespół nazwany Team Edison. Cel, jaki otrzymali śmiałkowie był ambitny. Mieli stworzyć nie jakiś samochód elektryczny, który bez namiętności spełnia wymogi rynkowe, ale taki samochód elektryczny, który będzie pożądany przez rzesze klientów. Usłyszeli, że nowy model ma doskonale wyglądać, zapewniać przyjemność z jazdy, być praktyczny, a przy tym ma nie być kosmicznie drogi. Duże zainteresowanie klientów i liczba nagród, które na całym świecie zdobywa Mustang Mach-E świadczą o tym, że cel został osiągnięty – opowiada Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl.
Oprócz nagrody głównej wręczono także 11 nagród specjalnych:
  • Samochód miejski: Skoda Fabia
  • Samochód praktyczny: KIA EV6
  • Samochód rodzinny: VW ID.4
  • Mały samochód dla aktywnych: Toyota Yaris Cross
  • Samochód uniwersalny: KIA Sorento PHEV
  • Samochód luksusowy: Mercedes-Benz EQS
  • Samochód sportowy: Porsche 911 GT3
  • Samochód legenda: Mazda MX-5 Roadster
  • Napęd alternatywny: Toyota Mirai
  • Innowacja motoryzacyjna roku: Audi RS e-tron GT
  • Influencer motoryzacyjny roku: Karolina Pilarczyk.
Bardzo ważną część plebiscytu stanowią 4 kategorie eksperckie, w których o zwycięzcach decyduje wyselekcjonowane jury.
Nagrodzeni w tych kategoriach to:
  • Projekt w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu: Ekogwiazda – konkurs Mercedes-Benz dla uczniów. Wyróżnienie: Projekt „Volkswagen redukuje ślad węglowy samochodów testowych z parku dziennikarskiego”
  • Produkt finansowy roku: Mercedes-Benz Rent&Drive 1% na elektryczny model EQV
  • Design Moto: Hyundai IONIQ 5
  • Najlepsze działanie reklamowe na polskim rynku: Mitsubishi Eko-Tropy Bartka Topy. Wyróżnienie: Skoda “Nowa definicja hybrydy”.
Patronami medialnymi plebiscytu są: sieć kin Helios, Radio Chillizet oraz magazyn „Classicauto”.
Organizatorem plebiscytu „The Best of Moto” jest Moto.pl, jeden z czołowych serwisów motoryzacyjnych w polskim internecie należący do portalu Gazeta.pl. Serwis łączy w sobie motoryzację, biznes i eko-trendy. Można w nim znaleźć autorskie materiały, komentarze, teksty i opinie, a także virtual showroom umożliwiający prezentację samochodów online.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert branżowy ds. reklamy internetowej

biuroreklamy@agora.pl

Napisz e-mail