Aktualności

Znamy zwycięzcę charytatywnego Turnieju Czterech Streamów Sport.pl 

Czworo streamerów, ponad 170 tys. użytkowników na Twitchu i aż 1,5 mln na TikToku – za nami esportowy Turniej Czterech Streamów Sport.pl. W niedzielę, 13 lutego rozstrzygnęły się losy wyjątkowego projektu stworzonego z okazji zimowych igrzysk olimpijskich z myślą o fanach skoków narciarskich i esportu. Emocje trwały do ostatniego streamu! Zwycięzcą w kultowej grze DSJ 2 został streamer Saju, który przekazał nagrodę w wysokości 10 tys. zł na rzecz małej Hanki z Bydgoszczy. 

Z okazji XXIV Zimowych Igrzysk Olimpijskich redakcja Sport.pl we współpracy z agencją gamingową Knacks zaprosiła wszystkich fanów skoków narciarskich do wspólnej zabawy. W piątek, 4 lutego br. na platformie Twitch ruszyła seria streamów z rywalizacji w legendarnej grze DSJ 2. Kolejni zawodnicy przystąpili do rywalizacji 6, 11 i 13 lutego – każdego dnia odbył się jeden stream.

Do akcji przyłączyło się czworo znanych streamerów: Saju, Nieuczesana, Bonkol i Kubx, którzy do ostatniego komputerowego skoku walczyli o jak najlepszy wynik. Ostatecznie zwyciężył Saju, uzyskując najlepszy rezultat punktowy na wirtualnych skoczniach w Polsce i w Chinach.

Działania związane z turniejem miały także wymiar charytatywny – Sport.pl przekaże 10 tys. zł na cel społeczny wskazany przez zdobywcę najlepszego wyniku w grze – streamera Saju. Będzie to Stowarzyszenie im. Hanki Krakowskiej, które pomaga rodzinie małej Hani finansować leczenie, rehabilitację, sprzęt medyczny i pomoc psychologiczną.

Sport.pl promował i relacjonował streamy w serwisie oraz w mediach społecznościowych, zadbał też o przeprowadzenie klasyfikacji wyników uczestników akcji tak, jak przy tradycyjnych skokach narciarskich. Danego dnia na kanale wybranego streamera można było zobaczyć jego rywalizację na dwóch wybranych wirtualnych skoczniach narciarskich. Suma najlepszych wyników uzyskanych przez uczestnika akcji na obu skoczniach znalazła się w końcowej klasyfikacji, która wyłoniła zwycięzcę całego turnieju. Streamerzy zapraszali także na transmisje swoich fanów, zachęcając tym samym użytkowników Twitcha do zainteresowania się marką Sport.pl. Transmisje oznaczone logotypem serwisu przyciągnęły dziesiątki tysięcy widzów na kanałach młodych influencerów.

– Gratuluję uczestnikom wysokiego poziomu oddanych skoków, nawet jeśli nie zawsze kończyły się one miękkim lądowaniem – mówi z przymrużeniem oka Patryk Stec, szef działu esportowego w Sport.pl. – Dla nas Turniej Czterech Streamów Sport.pl okazał się wielkim sukcesem i świetną akcją wizerunkową zorganizowaną przy okazji igrzysk olimpijskich. Coraz więcej osób interesuje się esportem i grami komputerowymi, a my znaleźliśmy atrakcyjną formułę, żeby zadowolić jednych i drugich. Oczywiście, bardzo ważny jest też wymiar charytatywny całego przedsięwzięcia i cieszę się, że Saju, zwycięzca turnieju postanowił wesprzeć lokalną bydgoską inicjatywę. Kwota 10 tys. zł wesprze ważny cel społeczny. Jestem pewien, że takie akcje mają sens pod każdym względem.

Sport.pl chętnie angażuje się w działania charytatywne i społeczne. Redakcja serwisu stawia nie tylko na informacje sportowe, ale także organizuje i wspiera liczne akcje pro bono. W ubiegłym roku zorganizowała m.in. projekt „Stroje za asy”, w ramach którego za każdego asa serwisowego polskich siatkarzy fundowała stroje meczowe młodym zawodniczkom i zawodnikom. Sport.pl ma także prężnie rozwijający się dział esportowy, a wszystkie treści na ten temat tworzone przez redakcję serwisu można znaleźć pod adresem e.Sport.pl.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl