Aktualności

Znamy wyniki szóstej edycji plebiscytu „The Best of Moto”

 

Plebiscyt „The Best of Moto”, organizowany przez zespół Moto.pl, na stałe wpisał się już w kalendarz najbardziej prestiżowych wydarzeń polskiej branży motoryzacyjnej. Za nami szósta edycja konkursu, w którym laureatów wskazują nie tylko eksperci w dziedzinie motoryzacji, ale także internauci. Podczas uroczystej gali ogłoszeni zostali zwycięzcy w 14 kategoriach specjalnych i czterech kategoriach eksperckich. Przyznano również nagrodę główną, która głosami jurorów i internautów trafiła do Toyoty C-HR.

Plebiscyt „The Best of Moto” już od lat jak w soczewce skupia najważniejsze trendy w branży motoryzacyjnej. Jest to istotne zwłaszcza teraz, gdy sytuacja na rynku motoryzacyjnym nie należy do najłatwiejszych. Pandemia, wojna w Ukrainie oraz drożyzna odbiły swoje piętno zarówno na zachowaniach marek motoryzacyjnych, jak i konsumentów. Efekty tych zjawisk widać także w wynikach plebiscytu.

W „The Best of Moto” nagrodę główną przyznaje jury, w skład którego wchodzą nie tylko dziennikarze serwisu Moto.pl, ale także przedstawiciele innych mediów, specjalizujący się w dziedzinie motoryzacji oraz internauci, którzy w tym roku oddali prawie 29 tys. głosów. Podczas uroczystej gali wręczono aż 19 nagród. Zwycięzcą okazał się model Toyota C-HR.

– Plebiscyt „The Best of Moto” z roku na rok rozwija się, aby jeszcze lepiej odzwierciedlać zmiany zachodzące na rynku motoryzacyjnym – tłumaczy Tomasz Korniejew, dyrektor wydawniczy Gazeta.pl. – W tej edycji po raz kolejny dodaliśmy nowe kategorie. Dzięki temu jesteśmy na bieżąco z trendami w branży, a plebiscyt „The Best of Moto” staje się atrakcyjny nie tylko dla osób zajmujących się motoryzacją, ale także dla użytkowników samochodów.

Oprócz nagrody głównej wręczono także 14 nagród specjalnych. Zwycięzcy w tych kategoriach zostali wyłonieni głosami internautów. W tym roku zwyciężyli:

  • Samochód miejski – Jeep Avenger
  • Samochód praktyczny – Honda ZR-V
  • Samochód rodzinny – Mazda CX-60 Diesel
  • Mały samochód dla aktywnych – Renault Captur
  • Samochód uniwersalny – Kia XCeed
  • Samochód luksusowy – Rolls-Royce Spectre
  • Samochód sportowy – Porsche 911 S/T
  • Samochód legenda – BMW M3 Touring
  • Samochód dostawczy – Ford Transit Custom
  • Innowacja motoryzacyjna roku – Audi platforma PPE
  • Influencer motoryzacyjny roku – Barry Moto
  • Gadżet motoryzacyjny roku – Mio MiVue 955WD
  • Skuter i motocykl 125cm3 – Vespa Primavera 125cc Mickey Mouse
  • Motocykl – Suzuki V-Strom 800DE

Bardzo ważną część plebiscytu stanowią także cztery kategorie eksperckie, w których o zwycięzcach decyduje wyselekcjonowane grono jury. Nagrodzeni w tych kategoriach to:

  • Produkt finansowy branży motoryzacyjnej – Mercedes-Benz Lease&Drive 1% 
  • Odpowiedzialność społeczna biznesu – Skoda „Szerpowie Nadziei” i TOPR; wyróżnienie: Rolls-Royce Future Key  
  • Design roku – Volvo EX90
  • Najlepsze działanie reklamowe na polskim rynku – kampania CUPRA Formentor

– Plebiscyt „The Best of Moto” już od 6 lat wskazuje trendy na rynku motoryzacyjnym i na niespotykaną na rynku skalę angażuje miłośników samochodów. W tegorocznej edycji oddali oni rekordową liczbę prawie 29 tys. głosów – mówi Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy Gazeta.pl. – To doskonała szansa dla przedstawicieli branży, aby nie tylko zaprezentować swoją ofertę użytkownikom jednego z czołowych serwisów motoryzacyjnych w polskim internecie, ale także zobaczyć, czego oczekują i po co sięgają. W wynikach plebiscytu przebijają się przecież najważniejsze innowacje oraz rozwiązania z zakresu designu czy ekologii.

Więcej informacji o zwycięzcach plebiscytu można znaleźć na Moto.pl – tutaj.

Moto.pl to jeden z czołowych serwisów motoryzacyjnych w polskim internecie, należący do portalu Gazeta.pl. Tematyka serwisu łączy w sobie motoryzację, biznes i eko-trendy. Na Moto.pl można znaleźć autorskie materiały, komentarze, teksty i opinie.

***  

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w październiku 2023 r. serwisy grupy Agora odwiedziło 19,4 mln użytkowników (real users), którzy wykonali ponad 1 mld odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Kobieta.Gazeta.pl, Wiadomosci.Gazeta.pl, Sport.pl, Plotek.pl, eDziecko.pl, Kultura.Gazeta.pl i Next.Gazeta.pl.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl