Aktualności

Znamy laureatów 3. edycji plebiscytu „The Best of Moto”

11 kategorii specjalnych, cztery kategorie eksperckie i jedna nagroda główna – za nami trzecia edycja prestiżowego plebiscytu „The Best of Moto” organizowanego przez serwis Moto.pl. Głosami jurorów i internautów tytuł The Best of Moto trafił do Skody Octavii. W konkursie docenione zostały także m.in. biznesowe i CSR-owe rozwiązania wprowadzone przez producentów samochodów w 2020 roku. 

Plebiscyt „The Best of Moto” to konkurs bez precedensu na polskiej mapie wydarzeń motoryzacyjnych. Nagrodę główną przyznaje w nim jury, w skład którego wchodzą nie tylko dziennikarze serwisu Moto.pl, ale także przedstawiciele innych mediów, specjalizujący się w dziedzinie motoryzacji oraz internauci. Podczas tegorocznej, trzeciej już edycji, do finału zakwalifikowało się 14 samochodów, a prestiżowy tytuł trafił do Skody Octavii. Ze względu na panującą epidemię, zwycięzcy zostali ogłoszeni w internecie, bez tradycyjnej gali.  

– W 2020 roku zadebiutowało wiele wspaniałych samochodów, ale zwycięzca mógł być tylko jeden. Skoda Octavia to pojazd bardzo ważny z perspektywy polskiego rynku i nie ukrywam, że to też miało w tym roku znaczenie dla jurorów – mówi Tomasz Korniejew, redaktor naczelny serwisu Moto.pl. – Najnowsza generacja modelu łączy w sobie przestronne wnętrze, najnowsze technologie z zakresu bezpieczeństwa czy komunikacji pojazdu z internetem i urządzeniami mobilnymi, a także nowoczesne jednostki napędowe, w tym układy hybrydowe typu plug-in. To wszystko sprawia, że najnowsza generacja Skody Octavii to z naszej perspektywy najważniejsza premiera motoryzacyjna na polskim rynku w 2020 roku – dodaje Korniejew.  

Oprócz nagrody głównej wręczono także nagrody w 11 kategoriach specjalnych. Najlepszym samochodem miejskim w 2020 roku okazał się Fiat 500 Hybrid. Za najbardziej praktyczny samochód 2020 roku uznano model Toyota Corolla Trek, a w kategorii samochód rodzinny zwyciężył Mercedes-Benz GLB. Najlepszym małym samochodem dla aktywnych został Peugeot 2008. Tytuł samochodu uniwersalnego w  2020 roku trafił do modelu KIA Sorento. Najlepszym samochodem luksusowym okazało się Audi S8, a samochodem sportowym – Porsche 911 Turbo S. Wskazano również samochód legendę – Volkswagena California. Podczas plebiscytu doceniono także innowacyjne rozwiązania. Za najlepszy samochód z napędem alternatywnym uznano Hondę e, a za innowację motoryzacyjną roku – ciężarówkę na wodór, czyli Hyundaia XCIENT Fuel Cell. Podczas tegorocznej edycji wybrany został również influencer motoryzacyjny 2020 roku. To wyróżnienie trafiło do Bartosza Ostałowskiego.   

Moto.pl to serwis łączący w sobie motoryzację, biznes i eko-trendy. To dlatego w konkursie nie mogło zabraknąć nagród eksperckich. Wyselekcjonowane grono jurorów wybrało zwycięzców w czterech kategoriach. Za produkt finansowy roku uznano ofertę Lease&drive 1% „bez VAT” Mercedes-Benz Financial Services dedykowaną samochodom hybrydowym i elektrycznym. W kategorii design moto druga już nagroda trafiła do modelu Honda e. Eksperci oceniali także działania reklamowe producentów samochodów na polskim rynku. W tej kategorii zwyciężyło Porsche z kampanią #żebyniekusiło. Wyróżnienie trafiło również do Mercedesa EQC. W kategorii społeczna odpowiedzialność biznesu zwyciężyło Volvo za projekt wypożyczania choinek, a wyróżnienia powędrowały jeszcze do BMW za akcję BMW i GOPR #jestemzgor oraz do Skody za Skoda Auto Safety – bezpieczeństwo nie może być luksusem.  

Organizatorem plebiscytu „The Best of Moto” jest Moto.pl, jeden z czołowych serwisów motoryzacyjnych w polskim internecie należący do portalu Gazeta.pl. Serwis to autorskie materiały, komentarze, teksty i opinie, a także virtual showroom umożliwiający prezentację samochodów online. Wg. badania Mediapanel, w listopadzie 2020 r. portal odwiedziło 3,3 mln użytkowników (real users), którzy wykonali ponad 7,8 mln odsłon. Fani motoryzacji znajdą w nim najświeższe informacje o nowościach i trendach z tej branży oraz z rynku samochodów. Redakcja poddaje również testom auta rodzinne, sportowe i luksusowe zarówno nowe, jak i używane, a także klasyki motoryzacji. Dziennikarze Moto.pl towarzyszą najważniejszym premierom i wydarzeniom motoryzacyjnym.  

Patronami medialnymi plebiscytu są: telewizja TVN Turbo, sieć kin Helios, radio Chillizet oraz Magazyn Classicauto. 

 

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Wg. badania Mediapanel w listopadzie 2020 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło blisko 17,3 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 611,3 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.pl, Plotek.pl, Sport.pl, Next.gazeta.pl, Moto.pl, eDziecko.pl. 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl