Aktualności

„Zetka z Zetką” – nowy podcast Gazeta.pl

Pokolenie Z nieustannie fascynuje zarówno socjologów, jak i marketerów próbujących dotrzeć ze swoim przekazem do najmłodszych dorosłych. O dzisiejszych dwudziestolatkach mówi się, że stawiają na autentyczność, z daleka wyczuwają fałsz, a najważniejsze są dla nich prawdziwe emocje i działanie w zgodzie ze sobą. Co na to przedstawiciele pokolenia Z? Już wkrótce przekonają się o tym słuchacze serii podcastów „Zetka z Zetką” stworzonych przez Gazeta.pl.

Cykl podcastów „Zetka z Zetką” powstał, aby pokazać, jak dzisiejsi dwudziestolatkowie patrzą na świat. Rozmowy Agaty Porażki, dziennikarki serwisu Weekend.Gazeta.pl i jej gości będą dotyczyły różnych ważnych spraw takich, jak praca, podróże, zdrowie, religia czy kultura. Zarówno prowadząca, jak i wszyscy jej rozmówcy należą do pokolenia Z.

Jak zrozumieć „Zetki”? Najlepiej zacząć ich słuchać. Mają naprawdę dużo do powiedzenia. Dlatego oddajemy im głos. Z podcastu „Zetka z Zetką” dowiecie się, co myślą m.in. na temat religii, edukacji, polityki oraz ich przyszłości w Polsce – zapowiada Anna Budyńska, redaktorka naczelna magazynu Weekend.Gazeta.pl.

Moje pokolenie zdążyło już obrosnąć wieloma mitami. Jeśli chcecie zrozumieć „Zetki”, zacznijcie im zadawać pytania. I aktywnie słuchajcie, co odpowiadają – dodaje Agata Porażka, prowadząca podcast „Zetka z Zetką”.

Pierwszego odcinka podcastu można wysłuchać już dziś na stronie Gazeta.pl i w Spotify. Jego gościnią jest Magda Piotrowska, która prowadzi na Instagramie profil crush_on_trash, pokazujący m.in. jak kreatywnie wykorzystuje odpady lub zagląda do śmietników swoich sąsiadów i segreguje ich śmieci. W rozmowie z Agatą Porażką opowiada także o swoim stosunku do alkoholu, pracy i pieniędzy.

Kolejne odsłony serii „Zetka z Zetką” będą publikowane co środę. Prowadząca porozmawia w nich m.in. z Alicją Borzyszkowską, studentką Uniwersytetu Nowojorskiego w oddziale w Abu Zabi, wolontariuszką UNICEF-u i asystentką naukową w Human Rights Watch, Aleksandrą Pepłowską, reprezentantką Polski w podnoszeniu ciężarów podczas Mistrzostw Świata i Europy Juniorów, wielokrotną mistrzynią Polski oraz Kacprem Potępskim, transpłciowym aktywistą i członkiem zarządu krakowskiej Federacji Znaki Równości, która wspiera osoby LGBT+.

Cykl „Zetka z Zetką” składa się z kilkunastu podcastów, które będzie można odsłuchać zarówno na stronie Gazeta.pl, jak i w Spotify.

Gazeta.pl stawia na rozwój angażujących treści, a coraz więcej z nich powstaje z myślą o generacji Z. Zespół portalu rozwija m.in. kanały Plotek.pl (90 tys. obserwujących), Gazeta.pl (11 tys. obserwujących) i Sport.pl (7 tys. obserwujących) na TikToku, na których prezentuje dedykowane formaty prowadzone przez dziennikarzy i influencerów. W ostatnim czasie w ofercie portalu pojawiły się również dwa programy wideo skierowane do młodych odbiorców – popularnonaukowy format „Next Station” opowiadający o ważnych społecznie tematach z zakresu praw człowieka, technologii czy środowiska, a także cykl wideo „Dlaczego?”, którego tematy zainspirowane są najpopularniejszymi pytaniami z internetowych wyszukiwarek.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl