Godzina transmisji: 11:00 – 12:00
Podczas webinaru dowiesz się:
• Dlaczego jest tak dużo wideo w Internecie i jak zdobyć uwagę użytkownika?
• Jaki wpływ ma wideo na decyzję zakupową?
• Jak użytkownicy oceniają poszczególne rodzaje reklam wideo?
• Pokażemy przykłady skutecznych rozwiązań reklamowych wideo.
PRELEGENCI:
Kamil Rutkowski – Dyrektor kreatywny, Szef produkcji wideo Gazeta.pl
Od ponad 10 lat związany z produkcją materiałów wideo. Tworzył programy telewizyjne, spoty reklamowe, relacje live i materiały dedykowane mediom społecznościowym. Pracował dla takich marek jak Biedronka, Orlen, LPP, Pernod Ricard. Od 2015 roku związany z portalem Gazeta.pl, gdzie współtworzył dziesiątki formatów internetowych, między innymi pierwsze w Polsce mediowe produkty wideo dedykowane mediom społecznościowym (Wideonews/Now i Haps), publicystykę sportową i publicystyczno-satyryczny late show Make Poland Great Again. Obecnie jako dyrektor kreatywny wideo odpowiada za tworzenie materiałów, którymi widzowie chcą dzielić się z innymi. Od trzech lat dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu internetowych treści multimedialnych ze studentami Collegium Civitas. Laureat Grand Video Awards.
Magdalena Patorska – Agency Group Head w Gazeta.pl
Od ponad 10 lat obecna na rynku mediowym. Pierwsze szlify zdobywała w Telewizji Polskiej, zajmując się planowaniem kampanii telewizyjnych. Obecnie szefowa zespołu sprzedaży agencyjnej w Gazeta.pl, gdzie odpowiada za współpracę z domami mediowymi oraz klientami. Ekspert IAB Polska, aktywnie współpracuje w ramach grup roboczych i dzieli się swoją wiedzą oraz wieloletnim doświadczeniem z branży reklamowej.
Zapraszamy do rejestracji:
https://www.e-webinaria.pl/events/sila-wideo-jak-prowadzic-skuteczna-komunikacje-w-chaotycznym-swiecie-cyfrowego-wideo/