W środę, 16 września br. rozpoczęło się głosowanie w 3. edycji branżowego plebiscytu „The Best of Moto”. Internauci wybiorą najlepsze modele samochodów aż w 16 kategoriach, w tym 2 nowych – „działanie reklamowe na polskim rynku” oraz „influencer motoryzacyjny roku”. Organizatorem plebiscytu jest Moto.pl – serwis motoryzacyjny z grupy Gazeta.pl.
– „The Best of Moto” to plebiscyt, który zmienia się wraz ze światem motoryzacji – stąd pojawienie się w nim kolejnych, ciekawych kategorii. To wydarzenie inne niż wszystkie – przede wszystkim łączy głosy różnorodnego jury i czytelników. Wyróżnia je także to, że szeroko komunikujemy wyniki, co zostało docenione przez branżę – mówi Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl. – „The Best of Moto” to także ważne narzędzie dla redakcji Moto.pl, dzięki któremu możemy zwracać uwagę naszych czytelników nie tylko na najnowsze modele i nowinki technologiczne, ale także na tak istotne rzeczy, jak m.in. społeczna odpowiedzialność biznesu branży motoryzacyjnej – dodaje.
„The Best of Moto” to plebiscyt motoryzacyjny, w którym, oprócz ekspertów, swoje typy wskazują także fani czterech kółek. Czytelnicy Moto.pl mogą głosować aż w 16 kategoriach: głównej, 4 eksperckich oraz 11 specjalnych. Wśród nich są także 2 nowe kategorie.
Pierwsza z nich to „działanie reklamowe na polskim rynku”, w której nagrodę przyznają jurorzy pod przewodnictwem Bartosza Wysockiego, dyrektora handlowego grupy Gazeta.pl. Reklama wiąże się z kreatywnością, która w przypadku tej kategorii jest najistotniejsza. Jurorzy wezmą pod uwagę nie tylko duże kampanie reklamowe, ale też efektywne działania skierowane nawet do wąskiej grupy odbiorców.
Druga nowa kategoria „The Best of Moto” to „influencer motoryzacyjny roku”, w której nagrodę przyznają internauci. W szybko zmieniającym się świecie mediów naturalnym następstwem rozwoju kanałów społecznościowych jest pojawienie się tzw. influencerów, czyli osób, które są źródłem informacji dla wielu internautów. Moto.pl, jako nowoczesne medium, dostrzega ten trend i zachęca do oddawania głosów na swojego ulubionego influencera branży motoryzacyjnej.
W eksperckim jury plebiscytu, które zdecyduje o przyznaniu nagród w kategoriach: najlepszy produkt finansowy, najbardziej unikatowy design i najciekawszy projekt z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, znaleźli się m.in. Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl, a także projektanci Tomek Rygalik i Krystian Kowalski. Nową przewodniczącą składu jury w kategorii społeczna odpowiedzialność biznesu została Hanna Waśko, prezeska agencji Big Picture.
Głosowanie internautów na stronie plebiscyt.moto.pl potrwa od środy, 16 września od godziny 18:00 do końca dnia 15 listopada br. . Dodatkowo, głosujący mogą wziąć udział w specjalnym konkursie, w którym dwóch zwycięzców otrzyma skutery Piaggio Liberty 50.
Zwycięzców plebiscytu „The Best of Moto” poznamy podczas uroczystości, która odbędzie się w czwartek, 26 listopada br., a dzień później lista laureatów zostanie ogłoszona na stronie plebiscytu i na Moto.pl.
Plebiscyt „The Best of Moto” jest promowany ogólnopolską kampanią w prasie, radiu, internecie, telewizji, kinach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Patronami medialnymi plebiscytu są: telewizja TVN Turbo, sieć kin Helios, Radio TOK FM i Rock Radio, radio Chillizet oraz Magazyn Classicauto.
Moto.pl to jeden z największych polskich serwisów motoryzacyjnych, z sukcesem łączący tematykę samochodową i lifestyle’ową. W sierpniu 2020 r. portal odwiedziło 2,2 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 5,9 mln odsłon. Fani motoryzacji znajdą w nim najświeższe informacje o nowościach i trendach z tej branży oraz z rynku samochodów. Redakcja poddaje również testom auta rodzinne, sportowe i luksusowe zarówno nowe, jak i używane, a także klasyki motoryzacji. Dziennikarze Moto.pl towarzyszą najważniejszym premierom i wydarzeniom motoryzacyjnym. Moto.pl jest też organizatorem plebiscytu „The Best of Moto” – najpopularniejszego tego typu wydarzenia w Polsce.
Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. W sierpniu 2020 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło 15,1 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 521 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.pl, Plotek.pl, Next.gazeta.pl, Sport.pl, eDziecko.pl.