Aktualności

Wystartował Gazeta.pl LAB – projekt edukacyjny Gazeta.pl dla branży reklamowej

Konferencja QUALITY LAB, która odbyła się we wtorek, 23 października br., zainaugurowała projekt edukacyjny Gazeta.pl skierowany do branży reklamowej. Gazeta.pl LAB to cykl spotkań, podczas których klienci reklamowi portalu będą mieli okazję lepiej poznać najnowsze trendy dotyczące treści i reklamy w internecie oraz projekty realizowane przez zespół Gazeta.pl.

– Dzisiejsze spotkanie to początek większej formuły – dużego projektu merytorycznego – zapowiedział podczas konferencji QUALITY LAB Bartosz Hojka, prezes zarządu Agory. – Chcemy stworzyć platformę inspiracji i edukacji, w ramach której zespół portalu będzie się dzielić z Państwem wiedzą i realnymi studiami przypadków – mówił witając gości na pierwszej konferencji w ramach projektu.

Gazeta.pl LAB to cykl spotkań dla klientów portalu: zarówno dużych konferencji merytorycznych, jak i kameralnych warsztatów, szkoleń, śniadań edukacyjnych czy webinarów oraz szereg innych działań, mających na celu optymalizację i doskonalenie współpracy Gazeta.pl z klientami reklamowymi.

Pierwsza konferencja w ramach projektu Gazeta.pl LAB odbyła się we wtorek, 23 października br. w warszawskiej siedzibie Agory i była poświęcona tematyce jakości w cyfrowym świecie. Eksperci Gazeta.pl i zaproszeni goście opowiadali m.in. o tym, jak mierzyć efektywność działań w kontekście content marketingu, programmatic czy e-commerce. Wśród prelegentów QUALITY LAB znaleźli się Anna Gumkowska, Paweł Dubiel, Marzena Szkolak i Paweł Stremski z Gazeta.pl, Karolina Kraszewska i Tomasz Kryń z firmy Yieldbird, Krzysztof Budzyński z Hash.fm, Paweł Loedl z VML Poland oraz medioznawca dr Jacek Wasilewski. Gościem specjalnym wydarzenia była Julia Smith, jedna z najwybitniejszych ekspertek od brand safety na świecie, która mówiła m.in. o tym, dlaczego należy przeciwdziałać pojawianiu się oszustw reklamowych w internecie.

Spotkanie, pod patronatem IAB Polska, poprowadził Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisu Next.Gazeta.pl.

Kolejne spotkanie w ramach cyklu Gazeta.pl LAB to śniadanie dla klientów reklamowych portalu, którego tematem przewodnim będzie Weekend Gazeta.pl. Spotkanie z zaproszonymi klientami odbędzie się we wtorek, 30 października br.

Więcej informacji o projekcie Gazeta.pl LAB można znaleźć na stronie Lab.Gazeta.pl oraz na Facebooku Biura reklamy Gazeta.pl: Facebook.com/biuroreklamy.gazetapl

 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095038

Emilia Kaczmarek-Muszel

Ekspert ds. reklamy online