Aktualności

Wideopodcast Gazeta.pl wyróżniony przez redakcję „Media Marketing Polska”

Wideopodcast „Co to będzie” otrzymał tytuł „Debiut Roku” w opublikowanym 2 kwietnia br. raporcie „Audio”, stworzonym przez redakcję branżowego miesięcznika „Media Marketing Polska”.

„Co to będzie” to wideopodcast polityczny prowadzony przez Martę Nowak, dziennikarkę Gazeta.pl oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza, twórcę popularnego profilu @milosz.miedzy.innymi na Instagramie. Jego celem jest przybliżenie słuchaczom sytuacji politycznej w Polsce i na świecie. Każda odsłona podcastu jest podzielona na dwie części. Pierwsza stanowi podsumowanie wydarzeń z minionego tygodnia, a druga – pogłębioną analizę wybranego tematu.

– „Co to będzie” to podcast dla osób, które chcą się lepiej zorientować w tym, co dzieje się w Polsce i na świecie – mówi Marta Nowak, gospodyni podcastu. – Omawiamy gorące tematy, o których każdy coś tam w mediach słyszał, ale niekoniecznie są one takie proste – jak budowa CPK, wybory w USA czy protesty rolników. Pokazujemy, co mówią politycy i co mówią dane. No i – to podstawa – odbywa się to wszystko bez śmiertelnej powagi – dodaje.

Podcast „Co to będzie”, który zadebiutował w lutym 2024 r., przekroczył już 3 mln emisji (dane na 8 marca br). Nowych odcinków można słuchać i oglądać w każdy czwartek o godz. 20:00 na stronie głównej Gazeta.pl oraz na platformach YouTube, Spotify i Apple Podcasts.

Nagroda w raporcie redakcji „Media Marketing Polska” to kolejne już wyróżnienie dla podcastów Gazeta.pl. W ubiegłym roku w konkursie „Podcast Roku” została nagrodzona dziennikarka portalu Agata Porażka i jej podcast „Zetka z Zetką”.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl