Aktualności

„Wideo na Maxa” w Gazeta.pl 

Biuro reklamy Gazeta.pl zachęca swoich klientów do skorzystania z oferty „Wideo na Maxa”, umożliwiającej zakup kampanii wideo w modelu CPV (cost-per-view). To propozycja, dzięki której reklamodawcy płacą jedynie za pełne odtworzenia spotu reklamowego.

Wideo to jedna z najbardziej angażujących form reklamy, nie dziwi zatem, że tak chętnie jest wykorzystywane w działaniach marketingowych. Wraz z popularnością wideo, wzrasta świadomość reklamodawców, którzy wiedzą, że aby ich kampanie reklamowe były skuteczne, powinny docierać do odbiorców w całości.

W ofercie „Wideo na Maxa” klienci reklamowi Gazeta.pl mają możliwość zakupienia spotów wideo w modelu CPV  (cost-per-view), dzięki czemu rozliczają się za pełne odtworzenie spotu wideo i 100% widzialność playera.

Oferowanie rozliczenia za w całości obejrzane spoty wideo staje się rynkowym standardem, wykorzystywanym przez wszystkich wydawców. Oferta „Wideo na Maxa” pomaga reklamodawcy w osiągnięciu takich marketingowych celów jak dotarcie z przekazem do użytkownika, zwiększenie świadomości marki i przede wszystkim – wzbudzenie intencji zakupowej.

Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty: biuroreklamy@agora.pl

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl