Biuro reklamy Gazeta.pl zachęca swoich klientów do skorzystania z oferty „Wideo na Maxa”, umożliwiającej zakup kampanii wideo w modelu CPV (cost-per-view). To propozycja, dzięki której reklamodawcy płacą jedynie za pełne odtworzenia spotu reklamowego.
Wideo to jedna z najbardziej angażujących form reklamy, nie dziwi zatem, że tak chętnie jest wykorzystywane w działaniach marketingowych. Wraz z popularnością wideo, wzrasta świadomość reklamodawców, którzy wiedzą, że aby ich kampanie reklamowe były skuteczne, powinny docierać do odbiorców w całości.
W ofercie „Wideo na Maxa” klienci reklamowi Gazeta.pl mają możliwość zakupienia spotów wideo w modelu CPV (cost-per-view), dzięki czemu rozliczają się za pełne odtworzenie spotu wideo i 100% widzialność playera.
Oferowanie rozliczenia za w całości obejrzane spoty wideo staje się rynkowym standardem, wykorzystywanym przez wszystkich wydawców. Oferta „Wideo na Maxa” pomaga reklamodawcy w osiągnięciu takich marketingowych celów jak dotarcie z przekazem do użytkownika, zwiększenie świadomości marki i przede wszystkim – wzbudzenie intencji zakupowej.