16 lutego Gazeta.pl uruchamia serwis Weekend.Gazeta.pl, który jest rozwinięciem weekendowego magazynu portalu – długie, atrakcyjne teksty będą się teraz ukazywały także od poniedziałku do piątku. To rozszerzenie popularnego formatu Gazeta.pl i propozycja dla czytelników, którzy poszukują ciekawych i świetnie podanych treści lifestyle’owych nie tylko w weekendy.
Weekendowe wydanie strony głównej Gazeta.pl zyskuje od dzisiaj swoje stałe miejsce w sieci – strona Weekend.Gazeta.pl to nowoczesny, atrakcyjny wizualnie serwis w portfolio Gazeta.pl, w którym ciekawe treści o tematyce lifestyle’owej będą pojawiały się nie tylko w weekendy, ale także od poniedziałku do piątku.
Weekend.Gazeta.pl prezentuje długie teksty ilustrowane wielkoformatowymi zdjęciami i uzupełnione stałymi formatami wideo: rozmowy z gwiazdami kultury, mediów, show-biznesu i sportu, reportaże, sylwetki niebanalnych osób, a także autorskie przewodniki i rankingi związane m.in. z podróżami, kulinariami i modą.
– Co weekend proponujemy naszym czytelnikom interesujące treści w atrakcyjnej, „magazynowej” formie weekendowego wydania na stronie głównej Gazeta.pl. Okazało się, że nasi użytkownicy nie tylko chcą mieć dostęp do tych tekstów dłużej, ale także chcieliby czytać nowe materiały w ciągu tygodnia. Dlatego z myślą o osobach szukających ciekawych treści lifestyle’owych i czytających głównie na urządzeniach mobilnych przygotowaliśmy „magazyn internetowy” w formie nowoczesnego serwisu – mówi Hanna Rydlewska, redaktor naczelna Weekend.Gazeta.pl.
Weekendowe wydanie Gazeta.pl cieszy się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników portalu – od startu w czerwcu 2014 r. projekt zanotował 10-krotny wzrost liczby użytkowników. Co miesiąc artykuły z weekendowego wydania czyta ponad 400 tys. użytkowników (RU). Średni czas spędzany przez użytkownika na czytaniu artykułu to ponad 6 minut*.
– Weekendy w Gazeta.pl stały się znakiem rozpoznawczym portalu. Połączenie ciekawych, znakomicie podanych treści z unikalną ofertą partnerską przyjęło się wśród czytelników i reklamodawców. Teraz magazynowe treści w Gazeta.pl będą wyglądały lepiej niż kiedykolwiek wcześniej a czytelnicy znajdą je na portalu i w nowym serwisie 7 dni w tygodniu – komentuje Paweł Stremski, dyrektor programowy i wydawniczy Gazeta.pl.
Weekend.Gazeta.pl to także przestrzeń dla atrakcyjnej reklamy natywnej. Nowy serwis proponuje reklamodawcom specjalną ofertę Partnerstwa Weekend.Gazeta.pl – zarówno w czasie weekendu, jak i w tygodniu. Szczegółowe informacje na temat oferty reklamowej można uzyskać w biurze reklamy Gazeta.pl – Reklama.Gazeta.pl.
* źródło: Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2015