W maju br. już prawie 1 mln użytkowników odwiedziło Weekend.Gazeta.pl, wykonując ponad 3 mln odsłon. To świetny debiut serwisu, który w swojej obecnej, całotygodniowej formule działa od 16 lutego 2016 r.
Weekend.Gazeta.pl miał w maju br. ponad 951 tys. użytkowników, którzy wykonali łącznie 3 mln odsłon. Średnio użytkownicy spędzają w serwisie prawie 9 minut*.
– Od startu w lutym br. Weekend.Gazeta.pl notuje bardzo dobre wyniki. Nasze magazynowe treści cieszą się zainteresowaniem użytkowników zarówno w weekend, jak i w ciągu tygodnia, a unikalna oferta partnerska przyjęła się wśród reklamodawców – mówi Hanna Rydlewska, redaktor naczelna Weekend.Gazeta.pl.
Najpopularniejsze w maju br. artykuły na Weekend.Gazeta.pl poświęcone były m.in. pierwszej komunii oraz stworzonej przez Polkę aplikacji Spontime. Użytkownicy chętnie czytali także wywiad z fotografem Teodorem Walczakiem, a najwięcej osób przeczytało materiał poświęcony kobietom w III Rzeszy autorstwa Niny Harbuz-Karczmarewicz.
Weekend.Gazeta.pl to także przestrzeń dla atrakcyjnej reklamy natywnej. Serwis proponuje reklamodawcom specjalną ofertę Partnerstwa Weekend.Gazeta.pl – zarówno w czasie weekendu, jak i w tygodniu. Partnerem Dnia serwisu były do tej pory m.in. takie marki, jak: Allegro, Empik, Provident, Ferrero czy Toyota.
Weekend.Gazeta.pl to nowoczesny, atrakcyjny wizualnie serwis Gazeta.pl, w którym ciekawe treści o tematyce lifestyle’owej pojawiają się nie tylko w weekendy, ale także od poniedziałku do piątku. Serwis prezentuje długie teksty ilustrowane wielkoformatowymi zdjęciami i uzupełnione stałymi formatami wideo: rozmowy z gwiazdami kultury, mediów, show-biznesu i sportu, reportaże, sylwetki niebanalnych osób, a także autorskie przewodniki i rankingi związane m.in. z podróżami, kulinariami i modą.
* źródło: Gemius/PBI, maj 2016 r.