Od czwartku, 25 czerwca br. w serwisie kulinarnym Ugotuj.to będzie się pojawiać specjalne wydanie pod nazwą „Ugotuj.to ze smakiem”. Co tydzień wybrane treści prezentowane będą w magazynowej formie, dostosowanej do ekranów dotykowych. Nowa sekcja to propozycja m.in. dla użytkowników poszukujących pogłębionej wiedzy o kuchniach regionalnych, turystyce kulinarnej i ekologicznym stylu życia. Odświeżone zostało również logo serwisu Ugotuj.to.
W każdy piątek na stronie głównej Ugotuj.to pojawią się nowe treści przygotowane z myślą o użytkownikach zainteresowanych zarówno przepisami z wykorzystaniem produktów sezonowych, jak i wiedzą o kuchniach regionalnych, turystyce kulinarnej i ekologicznym stylu życia. W ciągu tygodnia „Ugotuj.to ze smakiem” będzie uzupełniane o nowe materiały, tworzone przez pasjonatów zaangażowanych w promowanie dobrego jedzenia oraz blogerów kulinarnych poszukujących najlepszego smaku i jakości.
W pierwszym wydaniu „Ugotuj.to ze smakiem” pojawi się m.in. artykuł Moniki Kuci o produktach regionalnych, krótka historia lubelskiej kuchni napisana przez Waldemara Sulisza, dyrektora Europejskiego Festiwalu Smaku, felieton Magdaleny Łuczak o słowach związanych z jedzeniem, a także quiz o kuchni sezonowej i regionalnej oraz szereg przepisów, m.in. na domowy twaróg prosto z willi tuŻur na Kociewiu. Co tydzień w „Ugotuj.to ze smakiem” znajdzie się również „Mapa smaków – Prosto od człowieka” – zbiór krótkich felietonów o produktach regionalnych. W pierwszym wydaniu użytkownicy dowiedzą się wszystkiego m.in. o jagnięcinie uhruskiej i karpiu milickim.
Nad projektem „Ugotuj.to ze smakiem” czuwa Monika Kucia, doświadczona dziennikarka kulinarna, kuratorka i promotorka produktów regionalnych, autorka publikacji „Cuisine PL” promującej polską gastronomię w czasie Prezydencji Polski w UE. – Ideą nowego formatu jest nowoczesność z poszanowaniem tradycji. Działamy w internecie, ale jesteśmy blisko życia, stołu, ludzi i ziemi. Chcemy, aby „Ugotuj.to ze smakiem” było przestrzenią, pokazującą ciekawe osoby, które przyczyniają się do rozwoju naszej świadomości i doświadczenia kulinarnego. Będziemy poruszać ważne tematy poprzez autorskie artykuły, a także współpracować z blogerami, którym zależy na rzetelnym przekazie wiedzy i prawdziwych, sprawdzonych przepisach – mówi Monika Kucia, redaktor naczelna „Ugotuj.to ze smakiem”.
Przy okazji premiery „Ugotuj.to ze smakiem” odświeżone zostało również logo serwisu Ugotuj.to. Jego identyfikacja graficzna jest teraz bardziej spójna z pozostałymi serwisami grupy Gazeta.pl. Nowe magazynowe wydanie Ugotuj.to promować będzie kampania reklamowa w serwisach grupy Gazeta.pl, a także w telewizji internetowej Ipla.tv.
W związku z premierą projektu „Ugotuj.to ze smakiem” biuro reklamy Gazeta.pl przygotowało specjalną ofertę obecności partnerów reklamowych w magazynowym wydaniu serwisu. Pierwszym partnerem jest sieć kin Helios.