Aktualności

Tydzień Dobrego Serca po raz pierwszy na Gazeta.pl

Święta Bożego Narodzenia to magiczny czas – ciepła, bliskości, życzliwości i pomagania innym. Z tej okazji zespół portalu Gazeta.pl postanowił zorganizować Tydzień Dobrego Serca, w ramach którego codziennie przedstawi swoim czytelnikom jedną organizację dobroczynną i będzie zachęcać ich do wsparcia jej aktualnych celów. 

Już w poniedziałek 17 grudnia br. Gazeta.pl przybliży swoim czytelnikom pierwszą z pięciu organizacji dobroczynnych biorących udział w akcji. W czasie Tygodnia Dobrego Serca redakcja portalu będzie zachęcała czytelników do wspierania wybranych zbiórek popularnych organizacji dobroczynnych: UNICEF-u, Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, OTOZ Animals, WWF Polska i Greenpeace Polska.

Do przedstawienia czytelnikom organizacji dobroczynnych biorących udział w świątecznej akcji Gazeta.pl, redakcja portalu wykorzysta wiele różnorodnych formatów redakcyjnych – artykuły, popularne quizy, a także relacje na żywo. Powstaną również infografiki oraz materiały wideo (m.in. informacyjne social video NOW Gazeta.pl) poświęcone działalności każdej z prezentowanych organizacji. Wszystkie materiały tworzone podczas Tygodnia Dobrego Serca będą eksponowane na stronie głównej Gazeta.pl.

Od poniedziałku 17 grudnia br. do piątku 21 grudnia br. zmieni się także logotyp Gazeta.pl, widoczny na stronie głównej portalu – na czas Tygodnia Dobrego Serca pojawią się w nim serduszka i hashtag projektu.

Tydzień Dobrego Serca promuje kampania w serwisach portalu Gazeta.pl, w kinach sieci Helios i w Radiu TOK FM. Dodatkowo, w ramach akcji Wydawnictwo Agory przekaże książki Świetlicy Środowiskowej na Bielanach, a Gazeta Cafe, mieszcząca się w warszawskiej siedzibie Agory, przekaże procent swojego zysku dla UNICEF-u.

Portal Gazeta.pl nie po raz pierwszy włącza się w promowanie inicjatyw dobroczynnych. Redakcja współpracowała m.in. z Polską Akcją Humanitarną (projekt Podarnik.Gazeta.pl, serwis Pomagamy.pl/Syria w ramach akcji SOS Syria), regularnie angażuje się w Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy i kolejne edycje akcji „Adoptuj Pszczołę” organizowanej przez Greenpeace Polska, a także wspiera działania charytatywne – m.in. włączając się w pomoc ofiarom wichury w Rytlu.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl